• چگونه سرویس دهنده ویژه باشیم ؟

    تاریخ درج: 1398/05/16

    با کسب امتیاز بیشتر به عنوان سرویس دهنده ویژه معرفی شوید

  • اپلیکیشن iOS گیسو به زودی منتشر میشود

    تاریخ درج: 1398/05/16

    اپلیکیشن گیسو برای گوشی های ایفون به زودی منتشر خواهد شد

  • ساعات کاری پشتیبانی گیسو آنلاین

    تاریخ درج: 1398/05/16

    تیم پشتیبانی گیسو آماده خدمت رسانی در هفت روز هفته میباشند ...

  • رزرو آنلاین وقت آرایشگاه عروس

    تاریخ درج: 1398/03/19

    آرایش عروس با شناخت نقاط ضعف و قوت چهره، زیبایی‌های صورت را برجسته و عیوب آن را برطرف می نماید. این ترفند باعث می شود تا زیبایی صورت شما دوچندان می شود. سامانه گیسو به شما اجازه می دهد تا نمونه کارهای سالن های مختلف در زمینه گریم تخصصی عروس را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به رزرو آنلاین وقت آرایشگاه عروس اقدام نمایید.

  • رزرو آنلاین وقت آرایشگاه داماد

    تاریخ درج: 1398/03/19

    یکی از اصلی ترین خدماتی که در آرایشگاه های مردانه ارائه می شود گریم و پیرایش داماد می باشد. سامانه گیسو آنلاین با راه اندازی یک روش جدید به شما اجازه می دهد که تمامی سالن های آرایشی در زمینه گریم و پیرایش داماد را بصورت غیر حضوری مشاهده کرده و نسبت به رزرو آنلاین وقت آرایشگاه داماد اقدام نمایید.

  • رزرو آنلاین آرایشگاه زنانه

    تاریخ درج: 1398/03/18

    دیگر زمان آن رسیده است که تا تنها با چند اشاره آرایشگاه مورد نظر و خدمات درخواستی خود را انتخاب و رزرو نمایید. اپلیکیشن گیسو آنلاین به شما این امکان را می دهد تا بصورت آنلاین تا با آرایشگاه های اطراف خود آشنا شده و به صورت آنلاین وقت آرایشگاه را رزرو نمایید.

  • رزرو آنلاین آرایشگاه پت

    تاریخ درج: 1398/03/18

    یکی از جدیدترین خدمات اپلیکشین گیسو که برای اولین بار در کشور راه اندازی شده است، رزرو آنلاین آرایشگاه پت (حیوانات خانگی) می باشد. شما با استفاده از این خدمات ویژه می توانید برای سگ و گربه های خانگی خود وقت ارایشگاه را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

  • رزرو آنلاین وقت کلینیک زیبایی

    تاریخ درج: 1398/03/18

    اگر از جمله افرادی هستید که به دنبال خدمات زیبایی می گردید و به دنبال یک کلینیک زیبایی با بهترین خدمات در اطراف خود هستید، اپلیکیشن گیسو می تواند به شما در این زمینه کمک کند. شما با عضویت در در اپ گیسو می توانید نزدیکترین و بهترین کلینیک زیبایی بر اساس نظر مشتریان را پیدا کرده و با رزرو آنلاین وقت در کمترین زمان به خدمات مورد نیاز خود به راحتی دسترسی پیدا کنید.

  • رزرو آنلاین آرایشگاه

    تاریخ درج: 1398/03/18

    رزرو آنلاین آرایشگاه شاید برای خیلی از افراد گنگ و ناآشنا باشد اما این روش مدرن و جدید به شما کمک خواهد کرد تا با صرفه جویی در وقت و هزینه به بهترین و حرفه ای ترین آرایشگران به راحتی دسترسی داشته باشید. گیسو یک رابط بین سالن ها و مراکز زیبایی و مشتریان می باشد به نحوی که دسترسی به سالن ها و مراکز زیبایی را برای مشتریان راحت می سازد.

  • گیسو آنلاین جدیدترین استارت اپ ایرانی

    تاریخ درج: 1397/11/13

    گیسو آنلاین جدیدترین استارت اپ ایرانی در زمینه رزرو آنلاین آرایشگاه , کلینیک زیبایی , تشریفات مجالس و آتلیه عکس