گیسو آنلاین جدیدترین استارت اپ ایرانی

تاریخ درج: 1397/11/13
سلام وقت بخیر

گیسو آنلاین جدیدترین استارت آپ ایرانی توسط تیمی جوان و خلاق راه اندازی شد , سامانه رزرو آنلاین گیسو به شما کمک میکند تا بتوانید آرایشگاه مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید و یا اینکه آرایشگر مورد نظر خود را به صورت سیار درخواست دهید این سامانه با هدف ایجاد یک رقابت سالم میان آرایشگران این فضا را ایجاد میکند تا بتوانید با مشاهده نظرات و امتیازات مشتریان بهترین آرایشگر را انتخاب کنید این سامانه برای آرایشگاه های مردانه و زنانه طراحی شده است .
یکی از خدمات ویژه گیسو که برای نخستین بار در ایران راه اندازی شده است آرایشگاه پت میباشد اگر شما در منزل خود حیوانات خانگی از قبیل سگ و گربه دارید و برای اصلاح موی آن به دنبال آرایشگر خوب هستید این سامانه میتواند تمامی خدمات حیوانات خانگی را به شما به صورت آنلاین ارائه دهد .
علاوه بر خدمات آرایشگاهی , گیسو کلیه خدمات زیبایی را به شما سرویس میدهد به کمک این سامانه میتوانید به صورت آنلاین وقت خود را در کلینیک های زیبایی رزرو نمایید و از خدمات کلینیک ها بهره مند شوید .
در گیسو نیز میتوانید در قسمت تشریفات مجالس از خدمات آنلاین در جهت برگزاری مهمانی ها و عروسی استفاده نمایید .
همینطور برای نخستین بار آتلیه عکس آنلاین در گیسو راه اندازی شده است که به شما این امکان را میدهد که عکاسان برتر را پیدا کنید و وقت عکاسی یا فیلم برداری رزرو نمایید و همینطور به صورت سیار درخواست به محل خود داشته باشید .

کلیه خدمات گیسو در وب سایت و همینطور در اپ ارائه میشود و شما میتوانید با نصب اپ گیسو در گوشی موبایل خود علاوه بر وب سایت کلیه خدمات را به صورت آنلاین دریافت نمایید .

ما به دنبال بهترین ها برای شما هستیم و گیسو پل ارتباطی سرویس دهندگان معتبر با شما خواهد بود



منبع:
دسته بندی: اخبار گیسو آنلاین
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :