کویتیشن و لاغری موضعی

تاریخ درج: 1398/06/30
بسیاری از افراد دوست دارند که تنها در برخی از نواحی خود به لاغری دست یافته و از شر چربی های آن نواحی خلاص شوند و به لاغری کل بدن علاقه ای ندارند. بنابراین بهترین روش برای این افراد کویتیشن و لاغری موضعی می باشد. این روش یک تکنیک جدید در لاغری بوده که در کلینیک های زیبایی انجام می شود. با ما همراه باشید.
 
- کویتیشن چیست ؟
کویتیشن یک روش غیر تهاجمی برای کاهش وزن بدن و رفع سلول های چربی در قسمت های مختلف بدن می باشد که با استفاده از فرکانس صوتی و امواج التراسوند انجام می شود. این امواج با قدرت بسیار باعث تکان خوردن و شکستن چربی های بدن شده و به صورت مایع در می ایند. در نهایت این چربی های مایع توسط بدن سوزانده و یا از طریق کبد دفع می شود. در واقع این چربی های مایع پس از یکسری فعل و انفعالات در کبد به مواد قابل سوخت در ماهیچه ها تبدیل شده و یا از طریق ادرار دفع می گردد. آنچه در این زمان از اهمیت زیادی برخوردار است فعالیت بدنی و تغذیه مناسب می باشد.
 
- فواید کویتیشن
یکی از بزرگترین فواید کویتیشن، لاغری موضعی در قسمت های مورد نظر شما می باشد که علاوه بر از بین بردن چربی باعث فرم دادن به آن نیز می شود. همچنین این روش بدون درد و بیهوشی بوده و تنها پس از یک جلس اثرات ان را خواهید دید. در واقع بدن تا 3 ماه پس از کویتیشن به متابولیزه کردن چربی ادامه داده که این عامل خود باعث کاهش وزن و تناسب اندام در بدن می شود. همچنین امواج بکار رفته در این روش با تولید کلاژن باعث جوانسازی و استحکام پوست نیز می شود.
 
- عوارض کویتیشن
این روش به عنوان یک روش مطمئن و بدون درد بوده که بدون آسیب رسانی به بافت های دیگر باعث لاغری موضعی می شود. اما ممکن است پس از انجام این عمل به طور موقت با علائمی همچون قرمزی پوست، حالت تهوع و تشنگی زیاد مواجه شوید که همگی این عوارض طی مدت کوتاهی رفع خواهند پس نیاز نیست که نگران باشید.
 
! نکات مهم
- از این روش می توانید برای لاغری نواحی مختلف بدن همچون سکم، باسن، ران، بازو و پهلو استفاده کنید. همچنین کویتیشن در رفع غبغب، پف و گودی زیر چشم و همچنین فرم دادن به صورت نیز قابل استفاده است که البته ار دستگاه کوچکتری در این نواحی استفاده می کنند.
 
- نتایج درمانی در این روش به سن، تجمع چربی، متابولیسم بدن و نوع بافت چربی شما بستگی دارد که البته می توانید با ورزش و رژیم غذایی روند آن را سرع ببخشید.
 
- امواج بکار رفته در این تکنیک اگرچه قدرت بالایی دارند اما توسط گوش انسان شنیده نشده و هیچ گونه ضرری برای گوش و شنوایی ندارند.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :