کرم CC و تفاوت آن با کرم BB

تاریخ درج: 1398/10/12
امروزه تلاش برای یک چهره طبیعی و بی عیب و نقص مطمئنا کار سختی نیست و خوشبختانه ، پایه های سنگین ، تنها گزینه شما برای پوشش و آرایش صورت نیستند. کرم CC یا کرم اصلاح رنگی ترکیبی از لوازم آرایشی پوست است که در صورت تمایل با موضوعاتی مانند پیری ، تغییر رنگ و سر بیشتر در صورت مقابله می کند. در واقع کرم CC و تفاوت آن با کرم BB در پوشش بیشتری می باشد و در صاف کردن خطوط یا چین و چروک ها کمک می کنند. 
 
- کرم CC 
کرم CC یک اصطلاح آرایشی است که به دنبال اصطلاح Blemish Balm cream یا Beauty Balm ایجاد شده است. کرم CC ظاهر قرمزی پوست یا بی رنگی را کاهش می دهد و باعث بهبود سطح ناهموار پوست می شود. کرم های CC نوعی مرطوب کننده حاوی ضد آفتاب هستند , هیچ تعریفی علمی برای هر دو اصطلاح وجود ندارد. همچنین مبانی قابل اندازه گیری برای تفاوت بین کرم های BB و کرمهای CC وجود ندارد. این کرم که در ابتدا در آلمان تولید شده است و در سال های اخیر محبوبیت زیادی در آسیا به ویژه کره جنوبی به دست آورد و در اروپا و آمریکای شمالی نیز محبوبیت زیادی کسب کرد.
 
- کرم BB
کرم های BB شامل مزایای از جمله مراقبت از پوست مانند SPF و آنتی اکسیدان ها هستند. آنها سبکتر از کرم های پایه هستند اما از مرطوب کننده های رنگی سنگین تر هستند. در حالی که مواد افزودنی موجود در کرم های BB می توانند از همان کارایی برخوردار باشند که در سرم های پوست وجود دارد. بهتر است از کرم های BB برای محافظت در برابر آفتاب استفاده کنید.
 
- تفاوت کرم CC و BB
کرم CC و تفاوت آن با کرم BB بسیار ظریف است.کرم CC معمولا به معنای تصحیح رنگ است و محصولات این دسته برای حل مشکلاتی مانند قرمزی یا بی رنگ بودن به کار می روند در حالی که کرم های BB مانند پایه های سبک تر در ترکیب با چند ماده هستند.در یک نگاه کلی کرم CC اصلاح کننده رنگ است و بر روی پوست سبک تر از یک کرم BB است. همچنین احساس شفاف ، سبک ، کرکی روی پوست دارند. 
در حالی که کرم های BB و CC برای موضوعات جداگانه به بازار عرضه می شوند و از لحاظ تئوریک متفاوت هستند اما در واقع بسیاری از BB ها و چند کرم CC صادقانه یکسان هستند. اما مزایا و پوشش BB / CC در بین مارک های مختلف بسیار متفاوت است. به علاوه بعضی از کرم های BB مات تر است. بنابراین در هنگام خرید باید به محتویات کرم ها توجه کرده و از همه مهمتر سعی کنید بفهمید که چه  می خواهید و به چه چیزی نیاز دارید. 
کرم های BB / CC و مرطوب کننده های رنگی معمولا فقط در چند رنگ وجود دارند ، در حالی که پایه ها می توانند ده ها تن رنگی داشته باشند. این کرم ها مانند شامپو و تهویه مطبوع همه در یک محصول هستند به طوری که می توانید از کرم BB به عنوان یک آغازگر آرایش استفاده کنید  و سپس پایه و اساس آرایش را اعمال کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :