کرم BB و نحوه استفاده از آن

تاریخ درج: 1398/10/05
کرم BB و نحوه استفاده از آن در حال حاضر ذهن همگان را به خود مشغول کرده است اما اینکه دقیقا چیست و چه معجزه زیبایی را ایجاد می کند را باید بخوانید. در واقع این کرم چیز جدیدی نیست و به گفته متخصصان پوست، یک مرطوب کننده است که باعث محافظت و اصلاح پوست و تقویت محصولات تکمیل کننده پوست شما در یک محصول می شود. 
 
- کرم BB چیست ؟
از نظر فنی ، این کرم مخفف Blemish Balm یا Blemish Base است اما این بدان معنی نیست که یک کرم لکه ای است بلکه بیشتر یک کرم چند منظوره است که دارای خاصیت پوششی پوست است. این کرم شگفت آور یک پایه مناسب برای آرایش مانند پرایمر را به شما می دهد ، حتی می توانید با آن اثرات روی صورت مانند مرطوب کننده رنگی ، نواقص جزئی و قرمزی مانند کانسیلر را بپوشانید و مانند کرم روز خود پوست خود را آبرسانی کنید و در نتیجه یک چهره کسل کننده را روشن و شاداب کنید و برخی حتی با SPF محافظت کنید. همچنین برخی از انواع آن نوید بخش بهبودی ، تسکین دهنده و ضد پیری هستند.
 
- نحوه استفاده از کرم BB
برای مراقبت از پوست یکی از انواع مناسب آن برای پوست خود پیدا کنید. آیا پوست خشک دارید؟ پوست چرب؟ مشکل پوست؟ آیا دغدغه پیری دارید؟ یا فقط می خواهید یک درخشش سالم داشته باشید؟ بررسی کنید که بوی آن را دوست دارید (که اغلب از آن عطر است) و مطمئن شوید که آن را به خوبی در پوست شما در می آمیزد. قبل از خرید سعی کنید و ببینید که در روز چه احساسی روی پوست شما دارد.
جادوی کرم BB به این معنی است که می توانید آن را به تنهایی و بدون پایه استفاده کنید تا یک پوشش و سبک طبیعی را به دست آورید تا جلوه سلامتی به شما ببخشد و رنگ پوست ناهموار را بپوشاند. هنگامی که نمی خواهید پایه و اساس پوست را کامل بپوشانید یا اگر می خواهید پوست خود را برای یک شب روشن کنید ، از آن استفاده کنید. 
 
- پدیده و اثرات کرم BB 
این کرم مانند یک پایه صورت را نمی پوشاند ، بنابراین اگر از لکه هایی رنج می برید ، ممکن است برای پوشاندن نواقص صورت به کانسیلر نیاز داشته باشید. سایه های محدود نیز به صورت سبک ، متوسط ​​یا تاریک وجود دارد. بنابراین مواظب باشید که بیش از حد تن رنگ صورتی نداشته باشد زیرا برای پوست های تیره مناسب نخواهد بود.
 
- کرم BB از کجا آمده است؟
برخی می گویند این کرم در کشور آلمان سرچشمه گرفته است ، برخی دیگر منشا آن را کره می گویند. کرم های BB تقریبا یک دهه در جنوب شرقی و شرق آسیا رواج بسیاری داشته اند. 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :