چگونگی استفاده از پودر حالت دهنده مو

تاریخ درج: 1398/07/21
یکی از جدیدترین محصولات مو که برای فرم و استایل دادن به مو استفاده شده و باعث می شود پرپشت تر به نظر برسد پودر حالت دهنده مو می باشد. بسیاری از افراد با چگونگی استفاده از پودر حالت دهنده مو آشنا نبوده و به همین از مزایای این پودر بی بهره هستند. با ما همراه باشید.
 
- ماهیت پودر حالت دهنده مو 
این محصول مدرن برای افرادی که موهایی صاف، نازک و بدون حالت دارند مناسب بوده و با افزایش حجم و اصطکاک در مو باعث می شود مو زیبا و خوش حالت شود.ترکیبات سیلسکونی این محصول به دلیل تماس مستقیم با ریشه باعث می شود چربی و رطوبت مو را جذب کرده و باعث می شود مو مات و پرپشت بنظر برسد. همچنین در زمان هایی که زمان کافی برای استحمام نداشته و موهای تان چرب است این پودر یک همراه خوب و ایده آل بوده که به راحتی با جذب چربی مو به آن فرم می دهد.  
 
- چگونگی استفاده از پودر حالت دهنده مو
همانطور که گفتیم می توانید از این محصول بر روی موهای چرب و مرطوب خود استفاده کنید اما برای اثربخشی بیشتر بهتر است موهای خود را شسته  و پس از خشک کردن از این پودر روی آن استفاده کنید. برای فرم دادن به مو، آن را از ریشه به قسمت های مساوی تقسیم کرده و پودر را درست به ریشه موهای خود زده و سپس با ماساژ نوک انگشتان تان پودر را در تمام قسمت های موهای پخش کنید. تاثیر این پودر به حدی است که بلافاصله پس از استفاده شاهد تغییر در بافت موهای خود خواهید بنابراین اگر تا بحال از این محصول استفاده نکرده اید توصیه ما به شما این است که برای بار اول از مقدار کم شروع کرده و سپس مقدار آن را افزایش دهید. زیرا این پودر به محض تماس مستقیم با ریشه با جذب رطوبت مو باعث ضخیم شدن تارهای مو می شود و مصرف بیش از حد ان باعث می شود روی موهای خود احساس سنگینی کنید.
 
- مزایای پودر حالت دهنده مو
یکی از بزرگترین مزایای این پودر ظاهری کاملا طبیعی و مات مو می باشد که از چرب و روغنی شدن موها جلوگیری می کند. اگر بعد از گذشت چند ساعت مو حالت خود را از دست داد کافی است دوباره موهای خود را ماساژ دهید تا مو دوباره حجیم شود.از دیگر مزایای این محصول می توان به ماندگاری بالا و دیدن نتیجه آن بلافاصله پس از استفاده اشاره کرد. 
 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :