چهره ای جوان تر با مدل موهای خاص زنانه

تاریخ درج: 1398/09/03
گاهی برخی از انواع مدل موها باعث می شود جوان تر و زیباتر دیده شوید. در واقع داشتن چهره ای جوان تر با مدل موهای خاص زنانه کار دشوار و پیچیده ای نبوده و تنها با چند ترفند کوچک می توانید به این مهم دست پیدا کنید. با ما همراه باشید.
 
1. مدل موی مواج و حالت دار
مدل موی مواج و حالت دار از جمله مدل هایی که چهره شما را خاص و کلاسیک نشان می دهد. اگر برای حالت دادن به موهای خود از وسایل حرارتی استفاده می کنید سعی کنید از انگشت برای حالت دادن به آن استفاده کنید. همچنین برای زیباتر دیده شدن بهتر است تعادل را حفظ کنید.
 
2. موی چتری
یکی از انواع مدل موهای زنانه که شما را جوان تر نشان می دهد موی چتری است. اگر در قسمت چتری موی خود دارای فضای خالی هستید بهتر است با تغییر مدل موی خود به سمت چتری و هدایت آن به سمت کناره های پیشانی چندین سال جوان تر به نظر بیایید.
 
3. رنگ موی منحصر  به فرد
افراد زیادی با بلوند کردن موهایشان با معجزه ای در ظاهر خود روبرو شده اند. ادامه این روند آنچنان بد نیست اما شک نکنید استفاده از رنگ هایی که روشن تر و زنده تر تاثیر بسزایی در تغییر چهره شما خواهند داشت.
 
4. کم کردن حجم مو
برخلاف باور عموم حجم زیاد مو و بلند کردن بیش از حد آن باعث می شود مسن تر دیده شوید. اگر حجم موهای تان را اندکی کاهش داده و آن را در بالای سر پر تراکم تر و کوتاهتر کنید باعث می شود جوانتر بنظر برسید.
 
5. موی کوتاه
همانطور که گفتیم موی بلند باعث می شود خسته، بی حال و مسن تر بنظر برسید بنابراین برای داشتن چهره ای جوان تر با مدل موهای خاص زنانه بهتر است موی خود را کوتاه کنید. این مدل تاثیر بسزایی در شکوفایی چهره شما داشته باشد تا جایی که دیگران گمان کنند چندین عمل زیبایی بر روی صورت خود انجام داده اید.
 
6. موی متقارن و متوازن
این مدل مو که بیشتر شبیه طرح های گرافیکی می باشد باعث می شود جوان، مرتب و زیبا دیده شوید. هر چه توازن مناسب تری در دو طرف این اثر هنری برقرار کنید جوان تر دیده می شوید. 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :