پرتره بارداری

تاریخ درج: 1398/10/07
بارداری زمانی جادویی از زندگی است که شایسته است در استودیو جاودانه شود و همچنین برای شما و خانواده تان و بیشتر برای فرزند آینده تان از مادر باردار خود تصویری داشته باشد.  اگرچه پرتره بارداری یک تصویر بی انتها و خارج از مد است اما یک ارزش و میراث واقعی است. 
 
- نحوه عکاسی پرتره بارداری
این نوع عکاسی به تنهایی و با پدر آینده در یک جلسه استودیویی در محیطی خلوت و آرام برگزار می شود. رویکرد عکاسی بر این اساس است که تاثیرگذاری بر تصویر از این مرحله منحصر به فرد از زندگی یک زن ، حساسیت او ، شخصیت او را برجسته می کند.
 
- نکات مهم در عکاسی بارداری
برخی از دستورالعمل ها برای یک نتیجه عالی ضروری است. به همین دلیل بهتر است در هنگام عکسبرداری به جلو فکر کنید و در عوض در لباس تطبیق شوید. برای مادران آینده با هدف نشان دادن شکم گرد و ایستادن آن بر روی تصاویر، لباس هایی که تمرکز را بر روی معده می گذارند قرار ندهید تا پوست صاف باشد. 
جلسه پرتره استودیویی برای یک زن باردار در حدود یک ساعت به طول می انجامد. عکس هایی از والدین آینده نگر و پرتره های مادر آینده مطابق با خواسته های شما گرفته می شود. همچنین پس از عکاسی ضمن احترام به تواضع ، پوست و منحنی ها را تقویت می شود. فایل ها برای رندر کمی روتوش شده و بهینه می شوند .
 
- عکاسی در زمان های خاص
اگرچه بارداری می تواند غیرقابل پیش بینی باشد ، اما اکثر مادران انتظار دارند وقتی بهترین احساس را در خود را دارند عکاسی کنند. اگر بیشترین انرژی را در صبح دارید ، پس از آن عکسبرداری خود را برنامه ریزی کنید. اگر بعد از یک وعده غذایی خوب و چرت خوردن احساس بهتری دارید ، می توانید جلسات خود را در روز بعد رزرو کنید.
 
- پوشیدن لباسی با احساس زیبا و راحت 
از آنجا که کودک شما کانون عکسبرداری شماست ، باید چیزی بپوشید که برجستگی زیبای شما را برجسته کند. راحتی شما نیز مهم است زیرا می خواهید در عکس ها آرام باشید. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را بپوشید ، عکاس شما می تواند ایده های مفیدی را به شما ارائه دهد.
 
- توجه به نکات مختلف
یکی از متداول ترین موارد زایمان ، گهواره کودک است ، اما می توان برخی از گزینه های مختلف را جستجو کرد. نگه داشتن شریک زندگی خود ، قرار دادن دست های روی شکم یا لمس صورت شما فقط چند نمونه عالی است.
 
- استفاده از Props 
نه تنها پیشنهادها می توانند افکت های زیادی به عکس های شما بیفزایند ، بلکه می توانند به شما کمک کنند در هنگام نمایش ، احساس طبیعی تری داشته باشید. نگه داشتن یک حیوان پر از پا یا قرار دادن کفش های کودک بر روی دست و پا شما چند روش است که می تواند باعث جذابیت عکس های شما شود.
 
- تلاش برای گرفتن عکس های طبیعی
بهترین عکاسان می دانند چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنند تا احساس راحتی کنند. با این حال ، اگر هنوز احساس خجالت در دوربین دارید ، اشکالی ندارد که از تماس چشمی یا انجام کارهایی با مناظر غیر طبیعی جلوگیری کنید. عکاس قادر به همکاری با شما خواهد بود تا از عکس هایی استفاده کند که انرژی واقعی شما را جذب می کند.
 
 
منبع:
دسته بندی: آتلیه عکس
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :