هیدرودرم و جوانسازی پوست

تاریخ درج: 1398/10/03
هیدراتاسیون ، آنتی اکسیدان ها و کلاژن پایه و اساس پوست سالم و درخشان است که در معرض اشعه ماوراء بنفش و همچنین کم آبی و تحریک کننده های پوستی به اثبات رسیده است که علائم پیری را افزایش می دهد.  هیدرودرم و جوانسازی پوست با از بین بردن ناخالصی ها و دوباره پر کردن پوست با مواد مغذی ضروری و آبرسانی به شما کمک می کند تا پوست شما به سالم ترین حالت خود برگردد.
 
- علل پیری پوست
پیری پوست معمولا در اثر قرار گرفتن در معرض مکرر عناصر مختلف ، آفتاب ، سیگار کشیدن ، آلودگی و ژنتیک اتفاق می افتد که باعث کاهش رنگ و بافت پوست شده و می تواند در سال های متمادی بر ظاهر فرد بیفزاید. با گذشت زمان ، زن و مرد هر دو دچار تغییر رنگ، باز و بزرگ شدن منافذ و ایجاد خطوط ریز و چین و چروک می شوند. وقتی پوست سالم است پوست شما زیباتر به نظر میرسد بنابراین پوست از این نظر منحصر به فرد است که توانایی بازسازی و تجدید خود را دارد. 
 
- هیدرودرمی پوست
این روش غیر تهاجمی با بهره گیری از فناوری هیدروژنه برای لایه برداری ، سم زدایی ، دوباره پر کردن و احیاء پوست می باشد. این نتایج فوری و بدون ناراحتی ، تحریک یا خرابی بوجود می آید. این روش چند مرحله ای از یک سری نکات هیدرو برای انجام کارکردهای مختلف استفاده می کند. نوک Hydro-Derm دارای یک لبه ساینده است که با هر پاس به آرامی پوست را لایه برداری می کند. Hydro-Extraction Tip دارای یک طراحی مارپیچ منحصر به فرد است که گردابی ایجاد می کند که در جابجایی جوش های سرسیاه و سرخ شدن ناخالصی ها مؤثر است. Hydid-Fusion Tip پوست را با اسید هیالورونیک با قدرت حرفه ای ، آنتی اکسیدان های ضد پیری و پپتیدها تزریق می کند. سرم های درمانی فقط مانند لوسیون یا کرم فقط در بالای اپیدرم قرار نمی گیرند. نكات هيدرو تكنولوژي قادر به ارائه مؤثرتر تركيبات درماني در اعماق پوست و در نتيجه جذب بيشتر سلول ها هستند.
 
- مزایای هیدرودرمی
 صورت هیدرودرم نه تنها در بهبود سلامت کلی پوست موثر است بلکه برای درمان نیز بسیار عالی است. از جمله مزایای این روش می توان به رفع خطوط و چین و چروک های زیبا، بافت پوست خشن، لکه های خشک و پوسته پوسته، لکه های قهوه ای و لکه ها، جوش و آکنه، پوست روغنی ، احتقان و منافذ بزرگ شده و ایجاد الاستیسیته و استحکام پوست اشاره کرد. 
 
- طول مدت درمان
یک جلسه هیدرودرمی صورت تقریبا 45-60 دقیقه طول می کشد اما ممکن است درمان های اختیاری افزودنی به زمان درمان اضافه کند.
 
- عوارض 
هیچ گونه درد و ناراحتی در طول عمل حس نخواهید کرد که اغلب به عنوان احساس خنکی که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند توصیف می شود. ممکن است پوست بعد از درمان کمی قرمز و متورم شود ، اما به سرعت فروکش می کند. شما میتوانید بعد از هیدرودرمی آرایش را انجام داده و بلافاصله به فعالیت های عادی برگردید زیرا هیچ عوارضی وجود ندارد. اما بهتر است روزانه از ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز از قرار گرفتن در آفتاب مستقیم خودداری کنید.
 
- نتایج قابل انتظار
هیدرودرم صورت خطوط ریز ، چین و چروک ، منافذ احتمالی و بزرگ شده ، پوستی روغنی یا آکنه مستعد ، افزایش فشار خون و لکه های قهوه ای را بهبود می بخشد.
 
- برای دیدن نتایج چند درمان لازم است؟ چه مدت نتایج به طول می انجامد؟
بسیاری از افراد بعد از تنها یک جلسه درمان شاهد یکنواخت و براق شدن پوست خود خواهند بود. بسته به نوع پوست شما ، فرکانس ها متفاوت خواهد بود. یک درمان منفرد برای کسانی که برای یک رویداد یا مناسبت خاص به ظاهر تازه و درخشان نیاز دارند مناسب است. برای کسانی که مایل به حفظ پوست سالم و ظاهری پر جنب و جوش هستند ، درمان های ماهانه توصیه می شود.
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :