نکات مهم در خرید موس صورت

تاریخ درج: 1398/08/27
موس یکی از آیتم های آرایشی محبوب در سال های اخیر می باشد که جایگزین مناسبی برای کرم پودر به شمار می رود. اما اگر به فکر خرید این لوازم آرایشی هستید بهتر است با نکات مهم در خرید موس صورت آشنا شوید تا یک انتخاب ایده آل و مناسب با پوست خود داشته باشید.
 
- موس چیست ؟
موس بافتی شبیه کرم پودر و پن کیک داشته که به عنوان بیس برای صورت به کار می رود. این ماده آرایشی فاقد چربی بوده و یک گزینه مناسب برای افرادی است که پوست چرب دارند. همچنین موس صورت بدون مسدود کردن منافذ پوست، چین و چروک صورت را به خوبی پوشش می دهد. علاوه بر این بافت سبک این آیتم آرایشی باعث می شود تا احساس سنگینی روی صورت خود نداشته و بتوانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید.
 
- مزایای موس صورت
موس صورت با بافتی نرم و سبک یک گزینه مناسب برای آرایش روزانه صورت می باشد که بدون بستن منافذ صورت، اجازه نفس کشیدن به پوست را می دهد. همچنین پوشش دهی بالای این محصول باعث می شود که مدت طولانی تری بتوانید از این محصول استفاده کرده و در واقع نوعی صرفه جویی در هزینه محسوب می شود.
 
- نکات مهم در هنگام خرید موس
برای خرید موس صورت به نکات مهمی از جمله نوع پوست خود توجه کنید. به طور مثال اگر پوست شما چرب از نوع فشرده، کرمی و مات این محصول استفاده کنید. علاوه بر این بهتر است نوع آبرسان این محصول را انتخاب کرده تا در فصول سرد ضمن آبرسانی، پوستی صاف و شاداب داشته باشید.
از نکات دیگر و مهم در خرید موس توجه به رنگ آن می باشد. دقت کنید که رنگ موس دقیقا مطابق با رنگ پوست تان باشد تا علاوه بر طبیعی بودن بتواند تمامی عیوب صورت را پوشش دهد. برای این کار می توانید مقداری از آن را روی پوست گردن خود بمالید زیرا تناسب رنگی بیشتری با پوست صورت دارد. همچنین آن را در نور طبیعی تست و امتحان کنید زیرا نور مغازه ها باعث خطا در خرید می شود. 
 
- انواع موس
موس های صورت دارای انواع مختلفی بوده که هر یک نیز کارایی خاصی را برای پوست به دنبال خواهند داشت. اگر جز افرادی هستید که به صورت روزانه آرایش کرده و بیشتر وقت خود را در یرون از منزل می گذرانید بهتر است از نوع ضد آفتاب این محصول استفاده کنید. علاوه براین موس های مات و فاقد چربی نیز بیشتر برای افرادی مناسب هستند که پوستی چرب و مختلط دارند. بنابراین در هنگام خرید به توضیحات روی محصول دقت کنید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :