نکات مهم در استفاده از ماشین اصلاح

تاریخ درج: 1398/06/03
اهمیت به زیبایی برای آقایان به اندازه خانم ها دارای اهمیت می باشد. آرایش موی و ریش باعث میشود تا زیباتر به نظر رسیده و جذاب تر شوید. یکی از ابزاری که در این زمینه کمک شایانی به آقایان میکند ماشین اصلاح است اما قبل از استفاده بهتر است با نکات مهم در استفاده از ماشین اصلاح آشنا شوید.

- مقایسه ماشین اصلاح و تیغ ریش تراش
تیغ ریش تراش در مقابل ماشین اصلاح از سطح کیفیت و بهداشت پایین تری برخوردار بوده و در صورت استفاده مداوم باعث مشکلات پوستی خواهد شد. اما ماشین اصلاح را می توانید سال ها مورد استفاده قرار داده و پس از هربار مصرف آن را تمیز کنید.
 
- مزایای استفاده از ماشین اصلاح
میکی از مزایای ماشین اصلاح قابلیت حمل و شارژ آن است. حتی این ماشین ها ضد آب بوده و می توانید در حمام نیز از آنها استفاده کنید. علاوه بر این اصلاح موهای زائد با ماشین اصلاح از سرعت بیشتری برخوردار بوده و باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد. همچنین می توانید با این ماشین می توانید بدون نگرانی از بریدن، قسمت¬های حساس صورت را اصلاح کنید. البته پوست شما نیز پس از استفاده از ماشین نرمی و لطافت بیشتری خواهد داشت.
 
- انواع ماشین اصلاح
1. تیغه چرخشی
این ماشین معمولا از تیغه های بیضی شکل و منعطف ساخته شده که به راحتی روی صورت حرکت کرده و حتی موهای بلند و مناطق حساس را نیز اصلاح می کند. این مدل ماشین برای کسانی که موهای ضخیمی دارند وتمایل به تراشیدن روزانه ریش خود را ندارند مناسب می باشد.
 
2. تیغه ورقه ای
این نوع ریش تراش دارای تیغه های جنبشی در پشت فویل های فلزی می باشد که باعث می شود موها بطور کامل بلند شده وبه سمت تیغه برود. همچنین این نوع ماشین به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان تمیزترین اصلاح را داشته باشید اما فراموش نکنید برای اصلاح موهای بلند اصلا مناسب نمی باشد.
 
- معیارهای خرید ماشین اصلاح 
  نکات مهم در هنگام خرید ماشین اصلاح وجود دارد که باید به آنها توجه کنید که در زیر به اختصار به آن اشاره شده است :
1. اندازه مو:
ریش تراشی را انتخاب کنید که هم قابلیت اصلاح کامل وهم مرتب کردن خط ریش را دارا باشد.

2. دارا بودن کابل برق: 
درست است که شارژی بودن یک مزیت برای ماشین ریش تراش محسوب می شود اما ممکن است در حین اصلاح شارژ دستگاه تمام شود پس به کابل برق نیاز دارید.

3. ضدآب بودن :
این خاصیت باعث می شود اگرپوست حساسی دارید بتوانید در حمام که پوست رطوبت کافی دارد از آن استفاده کنید. 

4. توجه به نوار سرد
نوار سرد در برخی از انواع ریش تراش نشانگر عدم ایجاد جوش و آلژی های پوستی هستند. اگر پوست حساسی دارید به این نوار دقت کنید.

5. سهولت در نظافت
در هنگام خرید ماشینی را انتخاب کنید که پس از اصلاح به راحتی بتوان آن را تمیز کرد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :