نکات مهم برای داشتن ته ریش

تاریخ درج: 1398/09/05
ته ریش یکی از انواع مدل ریش های محبوب و پرطرفدار می باشد که برخلاف باور عموم نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد که البته چندان سخت نیست. در واقع برای داشتن یک ته ریش مرتب و زیبا باید نکات مهم برای داشتن ته ریش را بدانید. با ما همراه باشید.
 
- ته ریش 
ته ریش در گذشته به اندازه امروز محبوب و پرطرفدار نبود و در واقع نماد مردان شلخته و نامرتب به شمار می رفت اما در دنیای امروز روش های و ابزار زیادی برای اصلاح ریش و مرتب کردن به شکل ته ریش وجود دارد. گذاشتن ته ریش کار چندان سختی نیست و تنها با یک اصلاح ساده با ماشین ریش تراش می توان به آن دست یافت. در واقع ته ریش باعث می شود جذابیت مردان دو چندان شده و یک مدل مناسب برای قرارهای رسمی و عاشقانه شما می باشد.
 
- کاندیداهای مناسب ته ریش
ته ریش بیشتر مناسب مردانی است که در محیط های اداری کار کرده و نمی توانند صورتی صاف و یا به اصلاح شش تیغ داشته باششند. همچنین کسانی که ریش ضخیم و پرپشت ندارند نیز می توانند با گذاشتن ته ریش چهره ای مردانه و جذاب پیدا کنند زیرا تراکم و حجم کم ریش نیز برای داشتن ته ریش کافی است. 
 
- مزایای ته ریش
از آنجایی که ته ریش نشانه بلوغ می باشد می توان گفت یکی از بزرگترین مزایای ته ریش مردانه به نظر رسیدن فرد می باشد. همچنین این مدل ریش باعث می شود فک صورت قوی و مستحکم به نظر رسیده و علاوه بر این باعث می شود جای جوش، زخم و دیگر مشکلات پوستی پوشانده شود.
 
- نحوه رسیدگی به ته ریش
همانطور که گفتیم رسیدگی به ته ریش چندان سخت نیست و تنها نیاز به چند مراقبت ساده دارد. برای مثال اگر می خواهید ته ریش شما کمی پرپشت تر دیده شود باید تیغه ریش تراش را روی 3 الی 4 میلیمتر تنظیم کنید. همچنین برای اینکه ته ریش زیباتر به نظر برسد باید فرم صورت خود را نیز در نظر بگیرید مثلا اگر صورت گردی دارید باید ریش های ناحیه گونه را به سمت پایین بتراشید تا صورت شما باریک تر دیده شده و از گردی صورت کاسته شود. در واقع شما با این روش می توانید یک ته ریش با مدل خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشید. 
از دیگر نکات مهم برای داشتن ته ریش محافظت از پوست و جلوگیری از درد و خارش می باشد که برای این کار می توانید هفته ای دو بار از یک لایه بردار مناسب با پوست خود استفاده نمایید. این ترفند به خصوص برای کسانی که ریش فر و وزی دارند بسیار مناسب می باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :