نکات زیبایی در مردان

تاریخ درج: 1398/07/20
اغلب مردان دوست دارند زیبا، جذاب و جنتلمن دیده شوند اما مانند زنان در این زمینه تجربه ندارند. برای دستیابی به این امر فقط کافی است نکات زیبایی در مردان را شناخته و به آنها عمل کنید. با ما همراه باشید.
 
1. ناخن های تمیز و مرتب
یکی از مهم ترین نکات زیبایی در مردان داشتن ناخن های مرتب و تمیز می باشد. از آنجا که خانم ها به این مسئله زیاد اهمیت می دهند داشتن ناخن کثیف و نامرتب علاوه بر بیماری و آلودگی شما را در نظر آنان فردی شلخته نشان خواهد داد. بنابراین همیشه ناخن های خود را کوتاه کرده و با استفاده از روغن زیتون از پوسته و خشک شدن پوست اطراف آن جلوگیری کنید.
 
2. اصلاح موهای زائد صورت
در اینکه مردان نسبت به خانم ها موی بیشتری دارند شکی نیست اما برخی از موهای زائد صورت مانند موی بینی و اطراف گوش ظاهر خوشایندی نداشته و باید به طور مرتب با دستگاه های مخصوص زده شوند.
 
3. شستشو روزانه و لایه برداری
از آنجا که مردان بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری می کنند غبار و آلودگی بیشتری در طول روز روی پوست آنها می نشیند بنابراین نیاز است که هرشب صورت خود را با یک شوینده ملایم بشویید تا منافذ پوست باز شده و بتواند به راحتی نفس بکشد. همچنین می توانید برای جمع آوری سلول های مرده از روی پوست و پاکسازی عمیق منافذ پوست صورت هفته ای دوبار از لایه بردار یا اسکراب صورت استفاده کنید.
 
4. استفاده از کف ریش
برای اینکه پس از اصلاح صورتی نرم و مرطوب داشته باشید نیاز است که در زمان اصلاح از کف ریش یا خمیر مخصوص اصلاح استفاده نمایید. همچنین برای نگه داشتن رطوبت در پوست پس از اصلاح نیز استفاده از یک افترشیو یا مرطوب کننده مناسب را فراموش نکنید.
 
5. دندان های تمیز
از دیگر نکات زیبایی در مردان داشتن دندان های سفید و مرتب می باشد. برای اینکار باید هر روز دندان های خود را مسواک زده و بعد از هر وعده غذایی نیز از نخ دندان استفاده نمایید تا از باقی ماندن غذا در بین دندان ها جلوگیری کنید. استفاده از دهان شویه را نیز فراموش نکنید.
 
6. استفاده از رنگ مو
مو در زیبایی مردان نقش مهمی را ایفا کرده و بر جذابیت چهره آنان می افزاید. بنابراین حتما در هر بار استحمام از یک نرم کننده استفاده کنید. همچنین اگر موهای شما جوگندمی است و شما را از سن طبیعی خود بالاتر نشان می دهد می توانید از رنگ موهای مخصوص مردان استفاده کرده و رنگ موهای خود را به حالت طبیعی بازگردانید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :