نوشیدنی های چربی سوز

تاریخ درج: 1398/06/16
امروزه روش های بسیاری از جمله پیکرتراشی، کرایولیولیز، بای پس معده و .... برای دستیابی به لاغری و تناسب اندام وجود دارد اما گاهی با روش های ساده و خانگی نیز می توان متابولیسم بدن را افزایش داده و به تناسب اندام دست یافت. یکی از این روش های خانگی استفاده از نوشیدنی های چربی سوز می باشد. در واقع شما با مصرف این نوشیدنی ها در کنار ورزش و رژیم غذایی می توانید به راحتی سرعت سوخت و ساز بدن را بالا برده و در مدت زمان کمی به اندام دلخواه خود برسید.
 
1. چای سبز
این چای سرشار از آنتی اکسیدان بوده و علاوه بر پیری زودرس، بدن را در مقابل بیماری ها محافظت می کند. کافی است  قبل از هر وعده غذایی یا ورزش یک لیوان از این چای مفید و گیاهی را بنوشید تا با افزایش سوخت و ساز بدن، لاغر شوید.
 
2. آبلیمو
یکی از نوشیدنی های چربی سوز آبلیمو است. بهترین زمان مصرف این نوشیدنی صبح به صورت ناشتا به همراه یک لیوان آب می باشد. این کار علاوه بر چربی سوزی بدن را از سم پاکسازی کرده و باعث سلامت شما خواهد شد. توجه داشته باشید اگر مشکل معده دارید بهتر است از مصرف این نوشیدنی به صورت ناشتا پرهیز کنید و به همراه غذا یا چای سبز از آن استفاده کنید. همچنین مصرف لیمو تازه به آبلیموهای صنعتی و قدیمی الویت دارد.
 
3. آب سبزیجات
آب برخی سبزیجات سبز مانند کرفس، کلم، اسفناج و بروکلی به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان به روند چربی سوزی و لاغری بدن کمک کرده و در نهایت تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورند.
 
4. سرکه سیب
از دیگر نوشیدنی های جربی سوز سرکه سیب می باشد اما مصرف آن به تنهایی باعث اسیدی شدن معده و در نهایت آسیب آن خواهد شد بنابراین بهتر است از این ماده مفید به همراه سالاد یا غذا و یا محلول در آب استفاده کنید. استفاده مکرر از این نوشیدنی باعث خواهد شد سوخت و ساز بدن افزایش شده و در نهایت با کاهش چربی بدن لاغر شوید.
 
5. دمنوش های گیاهی
بعضی از دمنوش های گیاهی مانند بلوبری، چای نعنا فلفلی و ... که امروز با طعم های مختلف و دلنشین در بازار وجود دارند با افزایش متابولیسم منجر به لاغری و تناسب اندام در شما می شوند از مصرف آنها غافل نشوید.
 
6. قهوه
یکی از نوشیدنی های چربی سوز پرطرفدار قهوه می باشد. آنتی اکسیدان موجود در این نوشیدنی فوق العاده چند برابر بیشتر از میوه و سبزی بوده و مصرف آن قبل از ورزش روند لاغری را سرعت میبخشد. اما هرگزبا معده خالی این نوشیدنی جذاب را مصرف نکنید زیرا باعث مشکلات معده در شما خواهد شد. 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :