نحوه ایجاد فر درشت در مو

تاریخ درج: 1398/08/06
موی فر از جمله حالت های دوست داشتنی در مو می باشد که بسیاری از خانم ها به داشتن آن علاقه مند هستند و برای رسیدن به آن روش های مختلفی را امتحان می کنند. به خصوص افرادی که موهایی صاف و بدون حالت دارند. ما در این مقاله همراه شما هستیم تا شما را با نحوه ایجاد فر درشت در مو آشنا کرده تا بتوانید موهایی زیبا و خوش حالت داشته باشید.
 
- لوازم مورد نیاز
برای ایجاد فر درشت در مو شما  احتیاج به یک دستگاه فر کننده، بیگودی و ... دارید. البته برای تثبیت آن نیز به یک اسپری حالت دهنده، سرم مو و اسپری تثبیت کننده نیاز دارید. این آیتم ها به راحتی قابل دسترس بوده و می توانید آنها را در هر خانه ای پیدا کنید.
 
- باز کردن گره مو
 اولین قدم در ایجاد کردن فر درشت باز کردن گره مو است. بهتر است به جای اینکه بلافاصله پس از شستن و خشک کردن موها کاری را انجام دهید، اجازه دهید موهایتان کمی چرب تر شود. موی تمیز و تازه شامپو زده شده الزامی در آرایش مو نیست. قبل از انجام کار نیز با یک برس یا شانه گره موهای خود را باز کنید.
 
- تقسیم بندی مو
 برای اطمینان از اینکه تمام موهایتان فر خواهد شد بهتر است مو ار به دسته های مساوی و کوچک تقسیم کرده وبا گیره ان را فیکس نگه دارید. 
 
- فر کردن مو
 اگر موهای شما به طور طبیعی فر می باشد که کار سختی پیش رو ندارید می توانید آن را با یک شانه دندانه درشت در حمام شانه کرده و سپس ببافید بدین موهایی با فر درشت خواهید داشت. اما اگر موهای شما صاف است باید پس از خشک کردن موی خود دسته های تقسیم بندی شده را به وسیله دستگاه فر کننده مو و یا بیگودی فر نمایید.
 
- تلطیف کردن فر
پس از فر کردن تمامی قسمت های مو، زمان تلطیف فرها و ریلکس کردن موها فرا رسیده است. اگر اسپری براق کننده مو دارید، آن را به انتهای موهایتان بزنید. از اسپری زدن ریشه های مو پرهیز کنید، زیرا ممکن است چرب و کثیف به نظر بیایند. اگر سرم مو دارید، مقدار کمی از آن را روی انگشتان خود بریزید و به آرامی روی ساقه مو ماساژ دهید. انگشتانتان را درون موهایتان بکشید تا فرها بزرگ تر شوند. اسپری براق کننده و یا سرم مو، گامی بسیار مهم است، زیرا به خوبی مو را حالت می دهد.
 
- تثبیت حالت مو
سپس و در مرحله آخر این حالت را با اسپری تثبیت کننده روی موهای خود ثابت نگه دارید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :