نحوه آرایش لایت چشم و صورت

تاریخ درج: 1398/09/02
امروزه داشتن یک آرایش طبیعی و لایت در صورت باعث می شود زیبا و جذاب تر به نظر برسید. برای آنکه بتوانید به این مهم دست یابید باید با نحوه آرایش لایت چشم و صورت آشنا باشید. در واقع آشنایی با این روش ها باعث می شود تا در عین داشتن آرایش خاص و طبیعی دیده شوید.
 
- آرایش لایت چیست ؟
آرایش لایت به آرایشی گفته می شود که در مدت زمان کوتاهی انجام شده و در آن از وسایل آرایشی با پایه مرطوب کننده، پرایمر، فوندانت ها و ... استفاده می شود. این مدل بیشتر برای خانم های شاغل مناسب بوده و به آنها کمک می کند تا زیبا و طبیعی جلوه کنند. همچنین این سبک آرایش در مواقعی که عجله دارید یک گزینه ایده آل محسوب می شود.
 
- آیتم های آرایش لایت
برای داشتن آرایش لایت چشم و صورت نیازی به لوازم آرایشی گران قیمت ندارید بلکه می توانید با استفاده چند آیتم آرایشی پرکاربرد مانند مرطوب کننده، کرم پودر، سایه چشم، پرایمر و رژلب به این سبک آرایش دست یابید. بهتر است به جای سایه های شاین و سنگین از سایه های سبک و پاستلی استفاده کرده و رژگونه محو و کمرنگی داشته باشید.
 
- نحوه آرایش لایت چشم
برای داشتن یک آرایش لایت در صورت بهتر است ابتدا آن را به وسیله کانسیلر و پرایمر زیرسازی کنید تا ترک نخورد. پس از صاف کردن و زیرسازی پشت چشم می توانید از یک رنگ سایه پاستلی و کمنگ استفاده کرده و با یک خط چشم نازک آن را تکمیل کنید. دقت کنید که خط چشم تان کاملا مماس با مژه بوده و از آن فاصله نداشته باشد. 
پس از آن نوبت به ابروها می رسد که برای آنکه طبیعی به نظر برسد کافی با سایه ابرو توی آن را پر کرده و سپس با یک براش مخصوص شانه کنید. هرگز مانند گذشته قابی را برای ابرو مشخص نکنید.
 
- نحوه آرایش لایت صورت
برای داشتن آرایش لایت در صورت ابتدا پوست را با یک مرطوب کننده یا ترجیحا پرایمر بپوشانید تا پوست علاوه بر مرطوب شدن در مدت زمان طولانی دچار شکستگی و ترک نشود. سپس از یک کرم پودر همرنگ با پوست برای پوشاندن لک و نقص صورت خود استفاده کنید. در مرحله آخر برای تثبیت آرایش و جلوگیری از تعریق از یک پن کیک متناسب با پوست و رنگ صورت خود استفاده کنید.
 
- آرایش لایت لب
در انتها و پایان آرایش نوبت به لب ها می رسد. در واقع برای تکمیل آرایش لایت چشم و صورت، لب ها نیز باید لایت و کمرنگ باشند. برای این کار ابتدا از یک بالم لب یا رژلب ویتامینه استفاده کرده و سپس رژلبی ترجیحا همرنگ با رنگ پوست تان استفاده کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :