ملاک های جذابیت های زنانه

تاریخ درج: 1398/10/19
ملاک های جذابیت های زنان در هر فرد متفاوت بوده و میزان اهمیت آن به خود فرد بستگی دارد اما به طور کلی فاکتور مهم این است که باید در عین سادگی، شیک و جذاب باشید. جراحی متعدد و آرایش های غلیظ نیست یک روش اشتباه برای رسیدن به این خواسته می باشد ولی برای درخشیدن در هر جمعی کافی است با این ملاک ها آشنا باشید. 
 
1. آراستگی ظاهری
از اولین ملاک های جذابیت های زنانه داشتن ظاهری مرتب و آراسته می باشد و برای دستیابی به این امر کافی است تمامی آیتم های استایل خود را با هم ست کرده و به جزییات توجهی نداشته باشید. استفاده از رنگ های شاد و باطراوت را نیز فراموش نکنید. داشتن یک آرایش لایت و سبک متناسب با استایل تان نیز میتواند این روند را تکمیل کند.
 
2. آرایش لایت و طبیعی
فراموش نکنید زنانی با چهره طبیعی و آرایش سبک و لایت و بدون عمل جراحی و تزریق بیشتر از هر دیگری با آرایش غلیظ دوست داشتنی و جذاب هستند. بنابراین برای جذابیت بیشتر در آرایش افراط نکرده و از رنگ های نوود و پاستلی به همراه کانتور صورت استفاده کنید تا با پوشاندن نقص های صورت خود زیباتر جلوه کنید.
 
3. موی بلند
زنانی که موهای بلند و پرپشت را دارند از نگاه دیگران و به خصوص مردان جذاب تر بوده  و سرشار از نشاط و انرژی هستند زیرا نگهداری و استایل موی بلند نیازمند وقت و انرژی زیادی است. بنابراین برای جذابیت بیشتر سعی کنید موهای خود را باز گذاشته و در نگهداری از آن کوشا باشید.
 
4. بوی عطر
یکی از مهم ترین فاکتورهای جذابیت خانم ها، داشتن یک بوی عطر خاص می باشد. استشمام بوی عطر باعث تحریک مرد شده و شما در ذهن وی ثبت می کند. بنابراین در انتخاب عطر و ادکلن خود کاملا دقت کنید تا رایحه ای نافذ با ماندگاری بالا را انتخاب نمایید.
 
5. رنگ قرمز
از رنگ های پرطرفدار و موثر در جذابیت خانم ها رنگ قرمز می باشد. بنابراین حتما در آرایش و استایل خود از رنگ قرمز استفاده کنید و یا اگر جسارت این کار را ندارید می توانید از رژلب قرمز در آرایش خود بهره ببرید. تنها این رنگ رژ به چهره شما شادابی و طراوت می بخشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :