مزایای استفاده از کرم شب

تاریخ درج: 1398/08/20
از آنجا عملکرد پوست در شب متفاوت می باشد و با افزایش سن این عملکرد تحت تاثیر قرار گرفته و کاهش می یابد. برای جبران این کمبود کرم شب بهترین گزینه می باشد که می تواند پوست را بازسازی کند. کافیست شما نیز مزایای استفاده از کرم شب را بدانید تا به صورت همیشگی از آن استفاده کنید.
 
- کرم شب
برای دستیابی به پوستی زیبا و درخشان استفاده از کرم های شب الزامی است. اگر شب ها قبل استفاده از کرم شب به رختخواب می روید فرصت مهمی برای داشتن پوستی زیبا را از دست خواهید داد .زیرا زمانی که شما در خواب هستید پوست شما به بازسازی خود پرداخته و کرم شب نیز به پوست کمک کرده و  عملکرد پوست در بازسازی را چند برابر می کند.
 
- مزایای استفاده از کرم شب
کرم شب رطوبت لازم را به پوست بخشیده و خشکی آن را برطرف می کند. علاوه بر این باعث راحتی و آرامش پوست می شود. استفاده از کرم شب در طولانی مدت باعث شفاف شدن رنگ پوست می گردد.همچنین با افزایش تولید کلاژن در پوست نقش مهمی در جوانسازی پوست خواهد داشت. علاوه بر تمامی موراد گفته شده با افزایش گردش خون در پوست از پیری و چروک شدن پوست جلوگیری می کند و چروک های پوست را کاهش می دهد.در انتها مهمترین دلیل استفاده از کرم شب جلوگیری از تضعیف پوست و تقویت آن است زیرا پوست را نرم و قابل انعطاف می کند و روند پیری پوست را کاهش می دهد و با بازسازی و تغذیه سلول های پوست، باعث بهبود بافت ظاهری پوست می شود.
 
- اصول انتخاب کرم شب
انتخاب کرم شب بر اساس نوع پوست بسیار مهم است، بنابراین در زمان انتخاب کرم شب به سبک بودن آن اهمیت دهید زیرا اگر کرم شب سنگین باشد ،باعث بسته شدن منافذ پوست می گردد و از نفس کشیدن پوست جلوگیری می کند.همچنین دقت کنید بی بو  و ضد حساسیت  باشد.
 
- لزوم استفاده از کرم شب
یکی از دلایل محکم برای استفاده از کرم شب این است که  پوست در زمان خواب بیشتر از طول روز مواد تشکیل دهنده کرم را به داخل پوست می کشد. علاوه بر آن ،بازسازی  سلول ها در زمان خواب سرعت بیشتری پیدا می کند.آلودگی های پوست را برطرف می کند و باعث تقویت پوست می گردد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :