مراقبت از مو به سبک آسیایی

تاریخ درج: 1398/08/14
شاید تابحال ترفندها و روش های مختلفی را برای نگهداری و مراقبت از مو شنیده باشید اما مراقبت از مو به سبک آسیایی یک ترفند جدید محسوب شده که باعث می شود موهایی بلند، خوش حالت و زیبا داشته باشید. این روش متود مختص به خود را داشته و به دلیل قرابت می تواند روش خوبی برای شما محسوب شود.
 
1.  استفاده از گلاب
یکی از ترفندهای مراقبت از مو به سبک آسیایی استفاده از گلاب است. اسپری کردن گلاب به موها باعث می شود تا شوره سر کاهش یافته و چربی مو تا قسمتی گرفته شود. پس از این محصول طبیعی، خوشبو و پرخاصیت غافل نشوید.
 
2. ماسک عسل
 استفاده از ماسک عسل برای مو یکی دیگر از ترفندهای مراقبت از مو به سبک آسیایی می باشد. برای تهیه این ماسک شما نیاز به 3 عدد زرده تخم مرغ، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون دارید. پس از تهیه، آن را بمدت 30 دقیقه بر روی موهای خود گذاشته و سپس آبکشی کنید. این ماسک نرمی و لطافت را به موهای شما بازگردانده و به رشد موهای شما نیز کمک میکند. 
 
3. ماسک مغز استخوان
مغز استخوان به دلیل داشتن کلاژن، برای پوست و مو بسیار مفید است. شما با تهیه این ماسک می توانید از ریزش موهای خود جلوگیری کرده و به رشد آن نیز کمک کنید. برای تهیه این ماسک باید تکه های استخوان را درون ماهیتابه قرار دهید تا کمی گرم شوند، سپس مغز آن را تخلیه کنید. برای خوشبو تر شدن کمی روغن نارگیل به آن اضافه کرده و سپس بر روی پوست خود مالیده و ماساژ دهید و بعد از 30 دقیقه آبکشی کنید.
 
4. روغن آرگان
از دیگر روش های نگهداری از مو به سبک خاورمیانه، استفاده از روغن آرگان است. امروزه با تبلیغات فراوان همگان با این روغن آشنا بوده و آن را می شناسند. روغن آرگان شامل آنتی اکسیدان و ویتامین بوده که باعث رشد، نرمی و تقویت موهای شما می شود. سعی کنید روغنی که استفاده می کنید تا حد امکان خالص باشد تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید. 
برای استفاده از این روغن، باید پس از شستشو، مقداری از آن را به ساقه مو زده و اجازه دهید تا جذب شود.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :