محصولات مراقبت و استایل مو مردان

تاریخ درج: 1398/07/03
مو یکی از مهمترین آیتم هایی است که در زیبایی چهره مردان تاثیر بسیار زیادی دارد بنابراین اینکه موهایی خوش فرم و سالم داشته باشید باید محصولات مراقبت و استایل مو مردان را بشناسید. زیرا مراقبت از مو به تلاش بیشتری نیاز دارد و شما تنها در ازای داشتن موهایی سالم و پرپشت می توانید آن را استایل کنید.
 
1. پماد مو
یکی از محصولاتی که باعث حفظ رطوبت مو شده و به آن حالت می دهد پماد مو است. اگر به دنبال استایل موهای خود به سبک کلاسیک هستید بدون آنکه نگران آسیب موهای خود باشید پماد مو انتخاب مناسبی است.
 
2. شامپو
اگر به طور مرتب از شامپو مخصوص موهای خشک استفاده می کنید بهتر است آن را کنار بگذارید زیرا استفاده مداوم از شامپو خشک باعث می شود چربی طبیعی مو از بین رفته و مو خشک شود. اما استفاده از این شامپو به عنوان یک جایگزین دوم علاوه بر حجم دهی به مو، از چرب شدن بیش از حد مو جلوگیری می کند.
 
3. واکس مو
یکی از محصولات استایل مو واکس مو می باشد که برای فرم دهی بهتر باید آن را روی موهای خشک وکوتاه بزنید. این محصول علاوه بر فرم دهی باعث درخشش موهای شما نیز خواهد شد.
 
4. ژل مو
اگر قصد استفاده از ژل را دارید بهتر است نوع آبرسان آن را انتخاب کنید تا موهای تان به هم نچسبد. زیرا ژل فولیکول مو را خفه کرده و باعث می شود احساس سنگینی کنید اما نوع مرغوب آن علاوه بر نگدارندگی بالا باعث درخشش مو نیز خواهد شد.
 
5. فیبر مو
احتمالا نام این محصول را کمتر شنیده اید. این محصول نیز باید مانند واکس مو باید بر روی موهای خشک و کوتاه استعمال شود. اما برخلاف واکس مو باعث مات بنظر رسیدن موها شده و برای موهای بافت، ژولیده و فر مناسب می باشد.
 
6. خاک رس
این محصول شباهت زیادی به فیبر داشته و علاوه بر ظاهر مات به موها حالتی منعطف و نرم می بخشد. این محصول روی موهای خشک و تمیز استعمال کنید.
 
7. اسپری نمک
یکی از بهترین و راحت ترین محصولات مراقبت و استایل مو مردان اسپری نمک می باشد. که مانند شامپو خشک چربی مو را جذب کرده و علاوه بر فرم دهی باعث درخشش موها می شود. همچنین این اسپری گزینه مناسبی برای موهای بلند نیز می باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :