محصولات آرایشی مناسب پوست چرب

تاریخ درج: 1398/10/19
یک سناریو تکراری هر روز صبح که به آینه نگاه می کنید باعث تحریک و ناامیدی شما می گردد و آن چربی بیش از حد روی پوست صورت شما می باشد. هرچند که پوست خود را به صورت کامل از چربی تمیز کنید اما باز هم این چربی روی صورت شما نمایان  است. اما نگران نباشید محصولات آرایشی مناسب پوست چرب باعث می شود تا از شر چربی های روی پوست به مدت طولانی تری خلاص شوید. 
 
1. لایه بردار
لایه بردارهای جدید با رنگ سفید و دارای SPF برای محافظت در برابر اشعه UVA / UVB یکی از مناسب ترین محصولات آرایشی مناسب پوست چرب می باشد. این محصول فقط با یک لمس کاملا با پوست شما درآمیخته و به چهره شما یک درخشندگی بی عیب و نقص می بخشد. 
 
2. لوازم آرایشی معدنی 
این محصول آرایشی مناسب برای پوست در جلوگیری از جوش و آکنه می باشد.همچنین در کاهش منافذ باز پوست موثر بوده و برای افرادی که پوست روغنی دارند مناسب است. این دسته از محصولات آرایشی فوق العاده سبک و حاوی SPF بوده که برای استفاده روزانه مناسب است.
 
3.کرم معدنی
کرم معدنی از بهترین محصولات آرایش برای پوست چرب است. اگر می خواهید یک سرخ شدن طبیعی روی صورت خود داشته باشید اما ترجیح می دهید سبک تر آرایش کنید، این کرم معدنی یم محصول ایده آل برای شما است. در حقیقت ، این کرم برای خانم های شاغل برای استفاده روزمره مناسب است. برای کسانی که می خواهند یک لکه نور از رنگ روی گونه های خود داشته باشند ، این سرخ شدن مواد معدنی بدون اینکه احساس سنگینی کند ، چهره ای صاف به چهره شما می بخشد.
 
4. پودر فیکس کننده
این پودر یک پوشش مات بر روی پوشش سنگین آرایشی شما ایجاد می کند. همچنین روند لمس کردن را بسیار آسان کرده و بهترین چیز در مورد این است که باعث می شود آرایش مصنوعی یا کیکی به نظر برسد.
 
5. لوازم آرایشی گیاهی
محصولات طبیعی و گیاهی با کیفیت خوب برای پوست های چرب بسیار مفید است و برای پوست های مستعد آکنه موثر است. درخشش های میکرو آن باعث ایجاد درخشندگی به پوست شما می شوند و در عین حال اثر مات کنندگی را برای مدت طولانی حفظ می کنند.
 
6. موس صورت
برای داشتن یک پایان فوق العاده مات ، موس یک گزینه عالی است. با این حال ، این بدان معنی نیست که باعث ترک خوردگی یا ایجاد لکه های خشک روی پوست شما خواهد شد. باور کنید یا نه ، این پایه آرایش بدون لایه برداری یا ذوب بر روی آن باقی می ماند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :