لیپوماتیک برای نواحی مختلف بدن

تاریخ درج: 1398/08/29
چاقی موضعی یکی از مشکلاتی است که بیشتر افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند با آن مواجهند. یکی از روش های رفع این مشکل استفاده از لیپوماتیک برای نواحی مختلف بدن می باشد که می تواند به لاغری موضعی در مناطق مورد نظر شما منجر شود. با ما همراه باشید.
 
- لیپوماتیک
لیپوماتیک یک عمل جراحی زیبایی لاغری است که به صورت سرپایی در کلینیک های زیبایی و با بی حسی موضعی انجام می شود. در این مقدار زیادی از چربی در طی یک جلسه از بدن خارج می شود که معمولا فاقد عوارض جانبی است. لیپوماتیک علاوه بر لاغری، سلولیت را نیز از بین می برد. این عمل کاملا ایمن بوده و با حرکات لرزشی ایجاد شده توسط لوله کانولا، چربی ها شکسته شده و این چربی های محلول در آب بدون درد و خونریزی از بدن توسط همین لوله خارج می شوند. هدف از این عمل جراحی تغییر سایز و فرم بدن می باشد. 
 
- مزایای لیپوماتیک
از بزرگترین مزیت های لیپوماتیک می توان به استفاده مجدد از سلول های چربی استخراج شده برای تزریق چربی در قسمت های مختلف بدن و حجیم سازی آن اشاره کرد. همچنین چربی تزریق شده از این روش دوام و ماندگاری بیشتر و در عین حال تورم کمتری دارد. بنابراین در مدت زمان کمی می توانید به فرم دلواه خود در بدن دست پیدا کنید. همچنین می توانید از  لیپوماتیک برای نواحی مختلف بدن نیز استفاده کنید که این نیز یک مزیت دیگر برای این عمل محسوب می شود.
 
- لیپوماتیک شکم
لیپوماتیک شکم تحت بی حسی موضعی انجام شده و مزیت آن بر سایر روش ها داشتن تصویر سه بعدی از خطوط و انحنای بدن در حین عمل و به هنگام تکان خوردن بیمار می باشد. صاف شدن شکم پس از جراحی لیپوماتیک بسته به سایز شکم دارد  که در شکم های کوچک این امر میسر می شود اما در شکم های آویزان برای داشتن شکمی صاف نیاز به جراحی لیفت شکم خواهید داشت. لیپوماتیک شکم باعث می شود که کمری باریک و خوش فرم را بدون داشتن عوارض جانبی تجربه کنید. فقط ممکن است با کمی نف به دلیل ورود لوله کانولا به شکم مواجه شوید که تنها چند روز پس از جراحی رفع خواهد شد.
 
- لیپوماتیک بازو و ران
لیپوماتیک بازو و ران علاوه بر کاهش چربی باعث لیفت بازو و ران و فرم دهی به آنها خواهد شد. در این عمل لیپوماتیک تعداد سوراخ های ایجاد شده برای ورود لوله کانولا بسیار محدود بوده که پزشک به وسیله آن ها  لوله کانولا را وارد بافت چربی زیر پوست کرده و با ایجاد ارتعاش باعث تخریب و شکستن چربی در بدن می شود. پس از آن چربی به حالت مایع تغییر حالت داده و به صورت محلول  از لوله کانولا خارج می شود. لیپوماتیک بازو و ران یک عمل سرپایی با بی حسی موضعی است که در حدود 3 الی 4 ساعت طول کشیده و پس از آن نیز جای هیچ گونه زخم و اسکاری روی این نواحی باقی نخواهد گذاشت. 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :