لیفت قوز بینی با نخ

تاریخ درج: 1398/07/28
یکی از روش های اصلاح فرم بینی که بدون عمل جراحی انجام می شود لیفت قوز بینی می باشد. این تکنیک که به صورت سرپایی در کلینیک های زیبایی انجام می شود به شما کمک می کند تا قوز بینی خود را بدون جراحی رفع کرده و بر زیبایی چهره خود بیافزایید.
 
- انواع قوز بینی
قوز بینی در حالت کلی به دو دسته واقعی و کاذب تقسیم می شود که نوع واقعی آن در نتیجه مسائل ژنتیکی و ارثی، شکستگی و انحراف بینی و ... بوجود می آید اما قوز کاذب به دلیل فرورفتگی بین دو ابرو در بالای بینی حاصل می شود که برای درمان هریک روشی خاص در نظر گرفته شده است.
 
- نخ لیفت قوز بینی 
نخ PDO مورد استفاده در این روش توسط بدن جذب شده که این جذب چندین ماه زمان می برد در این زمان تولید کلاژن در اطراف نخ افازیش یافته و در نهایت منجر به سفت و کشیده شدن بافت های فیبروپلاستی اطراف بینی می شود. این نخ بسیار نازک بوده و بدون هیچ عوارضی باعث رفع قوز بینی می شود. 
 
- نحوه لیفت قوز بینی
لیفت قوز بینی یکی از جدید ترین و بهترین روش ها برای کسانی است که قوز بینی کاذب دارند. برای انجام این روش در ابتدا بینی و نواحی اطراف آن توسط یک پماد مخصوص بی حس شده، سپس نوک بینی توسط دستگاه و یک سوزن نازک سوراخ شده تا نخ بتواند وارد تیغه بینی شود. طول نخ به کار رفته برای انجام این روش بسته به ارتفاع و ساختار بینی متفاوت می باشد اما معمولا بین 5 تا 7 سانتی متر می باشد. بعد از ورود نخ بینی، بوسیله دستگاه می توان آن را به سمت دلخواه هدایت کرد. این عمل تا زمانی تکرار می شود که به نتیجه دلخواه دست یابید. مدت زمان این عمل چیزی بین 15 دقیقه بوده و زمان زیادی از شما را نخواهد گرفت.
 
- مزایای لیفت قوز بینی
از بزرگترین مزایای لیفت قوز بینی با نخ می توان به ظاهر طبیعی بینی اشاره کرد. همچنین این روش به شما کمک می کند تا پره های بینی کوچکتر شده و بینی کمی به سمت بالا هدایت شود بنابراین بدون کوچکترین عمل جراحی می توانید به فرم دلخواه خود دست یابید.
 
- عوارض لیفت قوز بینی
این روش یکی از امن ترین روش ها برای اصلاح فرم بینی بدون جراحی میباشد که تا کنون عوارض جدی برای آن گزارش نشده است اما ممکن است پس از آن با کمی تورم و قرمزی مواجه شوید که پس از گذشت چند روز رفع خواهد شد. در موارد نادر نیز به دلیل عدم مهارت پزشک و جای گذاری نامناسب نخ در بینی، تیغه بینی کمی کج شده و یا نخ از آن بیرون بزند بنابراین قبل از لیفت بینی از مهرات پزشک اطمینان حاصل کنید. 
 
 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :