لیفت صورت با نخ

تاریخ درج: 1398/06/27
یکی از روش های مدرن برای درمان افتادگی و شل شدن پوست لیفت صورت با نخ می باشد. این تکنولوژی نوین و فوق العاده را می توانید در تمامی صورت و گردن استفاده کرده و نتایج شگفت انگیز آن را ببینید. با ما همراه باشید.
 
- لیفت صورت با نخ چیست ؟
لیفت صورت با نخ یا نخ گذاری در پوست یک عمل زیبایی سرپایی و بدون بیهوشی است که در درمان پیری، رفع چین و چروک و شل شدگی پوست نقش موثری دارد. این عمل با تحریک کلاژن پوست باعث بازسازی و جوانسازی پوست شما شده و روند پیری را مختل می کند. آنچه در این روش اتفاق می افتد حفظ و بهبود الاستیسیته پوست می باشد که یک جز اصلی در بافت پوست است. همچنین این تکنیک هیچ گونه اسکاری بر جای نگذاشته و با اططمینان خاطر می توانید از این روش درمانی استفاده کنید. 
 
- نحوه انجام لیفت صورت با نخ
این روش توسط نخ لیفت و سوزن نازک طبی در نواحی مشخص شده انجام می شود که در آن سوزن از طرق سوراخ های کوچک ایجاد شده روی پوست وارد بافت زیرین پوست می شود. سپس نخ مانند قلاب به بافت پوست گیر کرده و آن را بالا می کشد. پس از جایگیری نخ لیفت، پزشک به آرامی بافت پوست را با فشار دست خود به شکل مورد نظر فرم می دهد و در نهایت شما پوستی جوان و زیبا بدون جای بریدگی و بخیه خواهید داشت.
 
- افراد مناسب لیفت 
تمام خانم ها و آقایان در بازه سنی 30 الی 50 سال و همچنین افراد پیری که نمی خواهند تن به جراحی دهند می توانند برای رفع چین و چروک و شل شدگی پوست خود از این روش استفاده کنند. همچنین کسانی که قبلا در عمل لیفتینگ با شکست مواجه شده اند نیز می توانند از این روش مدرن استفاده کنند. دقت کنید هر چه خطوط چین و چروک خفیف و ملایم تر باشد نتیجه ای که از این عمل می گیرید نیز بهتر است.
 
- مراقبت های پس از لیفت
این عمل نیز مانند هر عمل دیگری نیاز به مراقبت داشته تا هرچه زودتر به بهبودی کامل دست یابید. بنابراین اگر اهل ورزش و فعالیت های سنگین هستید بهتر است آن را به مدت 3 هفته متوقف کنید زیرا باعث افزایش فشار خون و پاره شدن نخ می شود. 
در صورت احساس درد از کمپرس یخ به صورت مستقیم روی پوست استفاده نکنید زیرا باعث از بین رفتن بافت بوجود امده روی پوست می شود. همچنین برای خون رسانی به بافت های درمانی، از سیگار کشیدن خودداری نمایید.

! نکات مهم
- ماندگاری این تکنیک بین 12 تا 18 ماه می باشد.
 
- قبل از عمل داروهای حاوی بروفن و آسپرین را مصرف نکنید زیرا باعث کبودی خواهند شد. همچنین اگر داروی خاصی مصرف می کنید با پزشک خود درمیان بگذارید.
 
- سیگار و نیکوتین روند بهبودی زخم را کند می کند بنابراین قبل از عمل نیز از مصرف آنها خودداری کنید و به جای ان از ویتامین C استفاده کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :