لیفت خط اخم با دو روش متفاوت

تاریخ درج: 1398/07/21
خط اخم یکی از عواملی است که زیبایی چهره را تحت تاثیر قرار داده و باعث می شود صورت شما همیشه خسته, پیر و عبوس بنظر برسد. امروزه روش های زیادی برای از بین بردن خط اخم وجود دارد که لیفت یکی از آنها می باشد. لیفت خط اخم با دو روش متفاوت انجام شده که استفاده از هر یک به عمق خطوط و صلاحدید پزشک بستگی دارد.
 
- عوامل بوجود آورنده خط اخم
عوامل زیادی در بوجود آمدن خط اخم وجود دارد که از جمله آنها می توان به افزایش سن، تابش نور خورشید، استعمال دخانیات، استرس و ژنتیک را نام برد. که در میان تابش مستقیم نور خورشید از همه مهم تر بوده زیرا با از بین بردن الاستین پوست باعث می شود پوست استحکام خود را از دست داده و دچار چروک شود. افزایش سن اثری همچون تابش نور خورشید داشته و کاهش تولید کلاژن و الاستین پوست باعث شل شدگی باف زیر پوست شده و در نتیجه پوست حالت ارتجاعی خود را از دست داده و دچار چین و چروک و ایجاد خطوط عمیق در صورت می شود. البته برای هر یک از این عوامل یک راهکاری وجود دارد که با رعایت آن می توانید از این امر تا حدودی جلوگیری کنید.
 
- لیفت خط اخم با نخ
لیفت خط ابرو با نخ یکی از موثرترین روش ها در از بین بردن خطوط عمیق اخم بوده که با افزایش تولید الاستین و کلاژن باعث می شود پوست سفت و محکم شود. برای انجام این روش معمولا از سوزن های نازک و نخ PDO استفاده می شود که به دلیل ساختار پروتئینی خود پس از کاشت در زیر خط اخم توسط بدن جذب می شود. مدت زمان جذب این نخ حدود 3 الی 4 ماه می باشد که در این مدت با تولید بافت های فیبروتیک در اطراف نخ باعث می شود خط اخم از بین رفته و پوست شما در این ناحیه صاف و یکدست شود.
 
- لیفت خط اخم با جراحی
اگر به دنبال روشی دائم و همیشگی برای از بین بردن خط اخم خود هستید ما روش لیفت با جراحی را به شما پیشنهاد می دهیم. اگرچه این روش یک عمل تهاجمی زیبایی محسوب شده که با بیهوشی کامل همراه است اما باعث می شود برای همیشه از شر این خطوط خلاص شوید. در این روش برش های ریزی بین دو خطوط ایجاد شده و بوسیله آن چربی و بافت های اضافی را خارج کرده و سپس پوست را کشیده و جمع می کنند تا دیگر هیچ نشانی از خط اخم در بین ابروها باقی نماند.

! نکته آخر 
البته روش های دیگری نیز برای از بین بردن خط اخم وجود دارد که گاهی بسیار کم هزینه می باشد اما اگر به دنبال روشی مطمئن و ماندگار برای رفع خطوط اخم هستید ما لیفت خط اخم با این دو روش را به شما توصیه می کنیم که البته هزینه آن نیز بسته به دستمزد، نوع و اندازه نخ و ... متفاوت بوده اما بصرفه می باشد. زیرا زیبایی و شادابی را به چهره شما بازمیگرداند.
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :