لیزر جوانسازی پوست

تاریخ درج: 1398/06/23
یکی از روش هایی که به جوانسازی و رفع چین و چروک پوست کمک می کند لیزر جوانسازی پوست می باشد. این روش به علت ماندگاری طولانی مدت و عوارض کمی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و جایگزین خوبی برای بوتاکس می باشد. 
 
- لیزر جوانسازی پوست چیست ؟
این روش با استفاده از لیزر و تحریک بافت پوست با ایجاد کلاژن باعث جوانسازی پوست می شود. همچنین با رفع آلودگی و سلول های مرده روی پوست علاوه بر لایه برداری و جوانسازی باعث می شود پوستی جوان، سالم و شاداب را تجربه کنید.
 
- مزایای لیزر جوانسازی
این روش مزایای زیاد و فوق العاده ای دارد که از جمله آن می توان به عدم بروز عفونت و بهبودی و برگشت به روال عادی کار روزانه بعد از 2 روز اشاره کرد.  این روش در درمان سلولیت و ترک های ناشی از حاملگی موثر بوده و پس از آن شما پوستی صاف و بدون ترک خواهید داشت. علاوه بر تمامی این موارد گفته شده در رفع جای جوش، آکنه نیز موثر بوده و با بهبود منافذ پوست باعث رفع این مشکلات پوستی خواهد شد. همچنین اگر دچار دو رنگی در پوست خود هستید پس از انجام این عمل پوست شما یکرنگ خواهد شد.
 
- عوارض لیزر جوانسازی
این روش نیز مانند هر روش دیگری معایب خاص خود را دارد که البته این عوارض در بسیاری از روش های دیگر نیز رایج بوده و در مدت کوتاهی رفع خواهند شد. سوزش، تورم و قرمزی پوست از جمله این عوارض شایع می باشد. همچنین به دلیل استفاده از داروی بی حسی در حین انجام دردی را حس نخواهید کرد اما ممکن است پس از لیزر دچار درد شوید بنابراین می توانید از داروی مسکن تجویز شده توسط پزشک استفاده نمایید. نگران نباشید عوارض این روش به نسبت مزایای آن بسیار کم بوده و شما با اطمینان می توانید از این روش استفاده کنید. 
 
- دوره درمان
دوره درمان این روش تا بهبودی کامل حدودا 2 هفته می باشد که البته به نوع و رنگ پوست نیز بستگی دارد. شاید در این دوران شما کمی اذیت شوید اما پس از دیدن نتیجه این روش بر روی پوست خود متوجه خواهید شد که ارزش آن را دارد. 
 
! نکته آخر
از آنجا نمی توان روند پیر شدن پوست را متوقف کرد برای مقابله با آن و ماندگاری این روش نیاز است هر سال این عمل را تمدید نمایید و از زیبایی و جوانی پوست خود لذت ببرید.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :