لاغری با حمام ؟!؟

تاریخ درج: 1398/05/23
لاغری با حمام ؟!؟ این سوالی است که برای خیلی از افراد ممکن است پیش آمده باشد که آیا می توان با حمام کردن لاغر شد ؟ جواب به این سوال مثبت می باشد اما باید بدانید که برای رسیدن به هدف خود چگونه با بهره گیری از این روش می توانید لاغر شوید. 
 
- زندگی سالم داشته باشید
برای لاغر شدن تنها رژیم گرفتن و ورزش کردن کافی نیست. شما می توانید با انجام برخی تغییرات هنگام دوش گرفتن با چربی های اضافی خود خداحافظی کنید! با شروع یک زندگی سالم به همراه برنامه های ورزشی و رژیم غذایی و با انجام چند تغییر ساده می توانید به راحتی وزن کم کنید. در کنار همه اینها حمام کردن به میزان قابل توجهی باعث سوزاندن چربی شما خواهد شد.
 
- استفاده از لیف و کیسه
برای لاغری با حمام کردن ماند طولانی مدت در آن تاثیری نخواهد داشت بلکه مهم این است که سرعت گردش خون و سوزاندن چربی را برای 10 دقیقه افزایش دهیم. استفاده از لیف یا کیسه به شما در این امر کمک خواهد کرد.در هنگام استفاده از کیسه یا لیف ضمن دفع سموم اضافی بدن، پوست شما به آرامش رسیده و در عین حال باعث لاغری شما نیز می گردد.زیرا کیسه کشیدن سلول های مرده روی پوست را از بین برده  و گردش خون در رگ های شما افزایش می دهد. پس اگر می خواهید چربی های خود را به راحتی از بین ببرید کیسه کشیدن در حمام را فراموش نکنید.
 
 - دوش آب سرد
اگر عادت دارید که با آب گرم یا ولرم حمام کنید حتما قبل از خروج از حمام حدود 5 دقیقه زیر دوش آب سرد بایستید. این کار گردش خون را متعادل کرده می کند. همچنین همانطور ک گفتیم حمام کردن علاوه بر زیبایی پوست باعث لاغری نیز می گردد بشرطی که از لیف و یا کیسه استفاده کنید. همچنین فراموش نکنید در هنگام خروج لیف و کیسه خود را از حمام خارج کنید زیرا محیط مرطوب حمام محل تجمع باکتری ها بوده که به بافت لیف و کیسه نیز نفوذ می کنند.
 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :