فشیال پوست با اکسیژن

تاریخ درج: 1398/07/22
یکی از روش های پاکسازی پوست که پوستی صاف و درخشان را برای شما به ارمغان می آورد فشیال پوست با اکسیژن می باشد. این تکنیک به شما کمک می کند تا با مراقبت اصولی و دقیق، پوستی سالم و بی عیب داشته باشید. با ما همراه باشید.
 
- فشیال اکسیژن چیست ؟
در این روش با یک دستگاه مخصوص اکسیژن به لایه بیرونی پوست یا همان اپیدرم اسپری شده و با تقویت و رساندن مواد مغذی، ویتامین و عصاره گیاهان باعث می شود پوست به صورت عمقی پاکسازی شود. در واقع فشیال باعث می شود اکسیژن به عمقی ترین لایه های پوستی راه یافته و باعث درخشش و شفافیت پوست می شود.
 
- نحوه انجام فشیال پوست با اکسیژن
این تکنیک شامل سه مرحله شده که در ابتدا برای ایجاد نرم و آرامش در پوست، دستگاه را روی تمام قسمت های پوست می چرخانند. سپس سرم حاوی مواد معدنی، اسید هیالورونیک، مواد مغذی و ویتامین ها را که تاثیر زیادی در سفت و محکم شدن پوست را دارد را روی آن میمالند. و در اخر پوست را با لوسیون و کرم های مغذی ماساژ می دهند. این مرحله کمک می کند تا ماندگاری این روش بالاتر رود. 
 
- فواید فشیال پوست با اکسیژن
از جمله فواید فشیال اکسیژن برای پوست می توان به تقویت کلاژن سازی، سم زدایی، بهبود عملکرد سلولی و رساندن رطوبت کافی به پوست را نام برد. از آنجا که با افزایش سن تولید کلاژن در پوست کاهش یافته، باعث می شود تا پوست استحکام خود را از دست داده و دچار چین و چروک شود به همین دلیل این روش با تقویت کلاژن در پوست از این اتفاق جلوگیری می کند. همچنین فشیال با رساندن مواد مغذی و اکسیژن به پوست باعث ترمیم و بازسازی سلول های پوستی شده که تاثیر خوبی در سم زدایی از پوست دارد. 
فرایند فشیال پوست با اکسیژن بسیار ملایم بوده و هیچ گونه عوارض جانبی را بر روی پوست به دنبال ندارد، از این رو برای افرادی با پوست های حساس بسیار مناسب می باشد. همچنین این روش با جمع آوری سلول های مرده و آلودگی از روی پوست و رساندن اکسیژن کافی به ان باعث می شود منافذ پوستی باز شده و در نهایت پوستی فوق العاده درخشان و شاداب داشته باشید. 
در نهایت سرم فشیال حاوی مقدار زیادی اسید هیالورونیک و پپتیدهاست که باعث بهبود ناهماهنگی رنگی در پوست شده و رنگ پوست را نیز روشن تر می کند.
 
! نکته آخر
فشیال پوست با اکسیژن دوره درمانی خاصی وجود نداشته و بعد از دریافت فشیال نیز می توانید نتایج آن را روی پوست خود مشاهده کنید. فشیال علاوه بر پاکسازی با کوچکتر دیده شدن منافذ پوستی تاثیر بسیار زیادی در درمان آکنه و چین و چروک خواهد داشت.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :