روش های میانبر برای پوشاندن لک صورت

تاریخ درج: 1398/08/29
بسیاری از افراد هستند که از وجود لک روی صورت خود رنج برده و به دنبال راهی برای پوشاندن آن هستند. روش های میانبر برای پوشاندن لک صورت وجود دارد که باعث می شوند در کوتاه ترین زمان ممکن صورتی صاف و بدون لک داشته باشید. با ما همراه باشید.
 
- پرایمر
یکی از روش های میانبر برای پوشاندن لک صورت استفاده از پرایمر می باشد که در هر آرایش و گریم حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده موثر از این آیتم آرایشی باید پوست خود را به خوبی تمیز کنید که برای این کار می توانید از یک شیر پاک کن استفاده کرده و یا با استفاده از یک شوینده ملایم سطح چربی پوست را کنترل کنید. 
پس از شستشوی صورت و استفاده از یک مرطوب کننده مناسب با پوست از پرایمر استفاده کنید. پرایمر باعث می شود آرایش مدت زمان طولانی تری روی پوست مانده و از شکستگی و ترک پوست جلوگیری می کند. 
 
- کرم پودر
پس از پاکسازی و زیرسازی پوست بهتر است از یک کرم پودر همرنگ و مناسب با پوست خود استفاده کنید. کرم پودر را به وسیله یک اسفنج یا براش مناسب در کل صورت پخش کرده و برای این کار بهتر است از اطراف تیغه بینی شروع کرده و به گوشه های صورت تعمیم دهید. دقت کنید کرم پودر دقیقا رنگ پوست شما باشد رنگ های روشن تر و تیره تر باعث می شود مصنوعی و غیر طبیعی دیده شوید. برای تست همرنگ بودن کرم پودر بهتر است مقداری از آن را روی پوست گردن که قرابت رنگی بیشتری با پوست صورت دارد بمالید.
 
- کانسیلر
از دیگر روش های میانبر برای پوشاندن لک صورت به صورت نقطه ای استفاده از کانسیلر می باشد. برای این کار باید از کانسیلری مشابه رنگ پوست و کرم پودر خود استفاده کرده و به صورت نقطه ای لک و جوش های صورت را پوشانده و به خوبی آن را محو نمایید. برای محو این لک ها به جای انگشت یا پد از برس مخصوص این کار استفاده کنید. شما همچنین به کمک کانسیلر می توانید علاوه بر لک صورت، تیرگی و سیاهی زیر چشم را نیز پوشش دهید. در واقع می توان کاربرد اصلی کانسیلر را در از بین بردن سیاهی زیر چشم اعلام کرد.
 
- پن کیک
پن کیک از جمله آیتم های آرایشی است که به شما کمک می کند تا به طور کامل تمامی لک را پوشش داده و پوستی صاف و یگنواخت داشته باشید. همچنین پن کیک باعث می شود تا ماندگاری آرایش بالا رفته و از تعریق بیش از حد پوست جلوگیری می کند.  
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :