روش های موثر در رفع خستگی چهره

تاریخ درج: 1398/08/26
گاهی بیدار ماندن طولانی مدت و اجبار به این کار باعث می شود تا نمود آن در چهره شما پدیدار شود. زیرا خواب کافی و شبانه تاثیر زیادی در سلامتی پوست خواهد داشت. روش های موثر در رفع خستگی چهره به شما کمک می کند تا بتوانبد در ضمن بیدار ماندن چهره ای شاداب و سرحال داشته باشید.

1. کمپرس سرد
یکی از روش های موثر در رفع خستگی چهره استفاده از کمپرس آب سرد می باشد. برای اینکار می توانید از یک تکه یخ، یا چند برش خیار و چای کیسه ای استفاده کنید. این روش با تحریک عروق و مویرگ های اطراف چشم باعث می شود پف و التهاب چشم از بین برود.
 
2. نوشیدن آب کافی
یکی از علائم خستگی و پیری زودرس پوست کم آبی بدن است. علاوه بر این کم آبی در تداحل با کم خوابی اوضاع ظاهری پوست را ئخسم تر می کند. بنابراین نیاز است در طول روز به مقدار کافی آب بنوشید. این کار باعث هیدراته شدن پوست و رفع خطوط ریز صورت می شود و از همه مهمتر به همراه برطرف کردن خستگی چهره، باعث رفع خستگی از کل بدن می شود.
 
3. استفاده از مرطوب کننده
خشکی پوست باعث ایجاد ترک و خستگی در چهره می شود که یکی از روش های موثر در رفع خستگی چهره استفاده از مرطوب کننده پوست می باشد. این کرم پوست را هیدراته کرده و از خشکی آن جلوگیری می کند علاوه بر این با ماساژ کرم مرطوب کننده روی پوست برای جذب بیشتر، گردش خون در زیر پوست افزایش یافته و در نتیجه پوست روشن و شاداب می شود. 
در هنگام خرید مرطوب کننده نوع پوست خود را در نظر بگیرید و از کرم هایی استفاده کنید تا پوست را روشن و نرم کرده و از کدر شدن آن جلوگیری کند.
 
4. داشتن خواب کافی 
خواب شبانه راحت و کافی، یکی دیگر از روش های موثر در رفع خستگی چهره بوده که تاثیر زیادی در بازسازی پوست صورت و بدن دارد. یک توصیه مهم این است که حتما در شبانه روز به مقدار کافی استراحت کنید تا دچار بیماری و خستگی مفرط نشوید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :