روش های مراقبت از پوست در دهه 20 تا 30

تاریخ درج: 1398/08/21
اگر در سنین جوانی بسر می برید و نمی خواهید در آینده با مشکلات پوستی روبرو شوید بهتر است با روش های مراقبت از پوست در دهه 20 تا 30 زندگی خود از این امر جلوگیری کرده و همواره پوستی جوان و شاداب داشته باشید. در واقع مراقبت از پوست در این دهه از زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین مراقب پوست خود باشید.
 
1. تعویض شوینده صورت
اگر تا به حال از مواد صابون یا حتی خود صابون برای شستشوی صورت خود استفاده می کردید باید آن را کنار گذاشته و از ژل های شستشوی صورت استفاده کنید. زیرا این ژل ها علاوه بر تمیز کردن باعث حفظ رطوبت در پوست نیز خواهد شد. علاوه بر این از خشک شدن پوست بر خلاف صابون جلوگیری خواهد کرد.
 
2. استفاده مداوم از مرطوب کننده 
یکی از روش های مراقبت از پوست در دهه 20 تا 30 استفاده مداوم از مرطوب کننده می باشد. این نو از کرم ها برای هر نوع پوست صورت موجود است. به طور مثال اگر شما دارای پوست چرب بوده و فکر می کنید به مرطوب کننده نیاز ندارید سخت در اشتباه هستید، برعکس استفاده از مرطوب کننده باعث می شود که پوست صورت شما دیرتر دچار چین و چروک شود.
 
3. عدم استفاده بیش از حد از اسکراب ها
در دهه 20 تا 30 سالگی پوست صورت خود را به صورت خودکار بازسازی می کند به همین دلیل نیاز به استفاده بیش از حد از لایه بردار ها نیست. بنابراین در این سنین به جای لایه بردار های عمیق سعی کنید از لایه بردارهای سبک استفاده کنید.
 
4. استفاده از کرم ضد آفتاب
هرگز بدون استفاده از کرم ضد آفتاب از منزل خارج نشوید زیرا اشعه های آفتاب سبب  ایجاد لکه و چین وچروک در پوست می گردد. همچنین بهتر است از این کرمم در تمام فصول سال حتی زمستان نیز استفاده کنید.
 
5. عدم استفاده از کرم های ضد چروک
از دیگر روش های مراقبت از پوست در دهه 20 تا 30 عدم استفاده از کرم های ضد چروک می باشد زیرا استفاده از این کرم ها در سنین زیر 30 سالگی باعث آسیب رساندن به پوست می شود. مواد موجود در محصولات ضد پیری درصد چربی پوست را در جوانان افزایش می دهد و باعث مشکلات پوستی مانند آکنه می شود به همین دلیل از کرم های مناسب سن خود استفاده کنید.
 
6. درمان جوش و آکنه
اغلب زنان بروز جوش و آکنه در صورت را در سنین ۲۰ سالگی تجربه می کنند. بنابراین سعی کنید در طول شبانه روز از محصولاتی که حاوی رتینول هستند استفاده کنید زیرا این محصولات به بازسازی پوست کمک شایانی می کنند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :