روش های مختلف اصلاح بدن آقایان

تاریخ درج: 1398/05/08
اگر جز مردانی هستید که در رشته های مختلف ورزشی از جمله دوچرخه سواری، شنا، بدنسازی و... فعالیت می کنید و یا از موهای بدن خود خسته شده اید بهتر است با ما همراه باشید تا شما را با روش های مختلف اصلاح بدن آقایان آشنا کنیم. 
 
1. شیو کردن
شیو کردن یکی از راحت ترین و بهترین روش های اصلاح موی بدن می باشد. اما برای جلوگیری از بروز جوش و حساسیت بهتر است حتما قبل از شیو پوست بدن خود را با آب گرم مرطوب کرده و از ژل یا کرم مخصوص اصلاح استفاده کنید. همچنین در زمان اصلاح تیغ را در جهت رشد موها بکشید نه در خلاف آن، زیرا باعث زخم و خارش خواهد شد.
 
2. کوتاه کردن
بهترین راه برای اینکه نخواهید موهای خود را از ته اصلاح کنید استفاده از قیچی یا ماشین ریش تراش می باشد. برای این منظور قیچی با لبه های بلند برای کوتاه کردن ریش پرپشت و قیچی کوچک برای نواحی حساس مثل بینی، ابرو، بالای لب، بالای گوش ها مناسب می باشد. همچنین ماشین ریش تراش را نیز می توانید برای اصلاح سینه و بدن خود استفاده کنید.
 
3. موچین
اگر پس از اصلاح موی زیر پوستی دارید بهتر است برای خارج کردن مو از موچین دسته بلند استفاده کنید. اما دقت کنید که بدون فشار این کار را انجام دهید تا باعث ایجاد زخم نشود.
 
4. وکس کردن
وکس کردن یکی از جدیدترین و بهترین روش های اصلاح موی بدن مردان می باشد. این روش گرچه شما را تا مدتی از شر موهای زائد خلاص می کند اما به نسبت سایر روش ها درد بیشتری دارد زیرا موی بدن آقایان به نسبت خانم ها از ضخامت بیشتری برخوردار است. اگر تا بحال این کار را انجام نداده اید بهتر است به یک سالن زیبایی بروید تا این کار را برای شما انجام دهند.
 
5. کرم موبر
یکی از روش های ساده برای از بین بردن موی بدن مردان استفاده از کرم موبر می باشد. پایه فعال این کرم ها آلکالین  بوده که ریشه مو را سست کرده و با شستن پاک می شود. البته بهتر است از این روش مانند شیو و ماشین ریش تراش بصورت روزانه استفاده نکنید چون این کرم ها جز مواد شیمیایی محسوب شده و حاوی بوی خاص و حتی حساسیت می باشد بنابراین همیشه قبل از مصرف روی قسمتی از دست خود تست نمایید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :