روش های شفاف سازی پوست

تاریخ درج: 1398/07/23
یکی از عوامل زیباتر بنظر رسیدن خانم ها شفافیت پوست می شود که گاه بر اثر عوامل مختلف دچار تیرگی شده و کدر بنظر می رسد. برای رفع این مشکل روش های شفاف سازی پوست به شما کمک می کند تا پوستی صاف، شفاف و یکدست داشته و همچنین آرایشی بی نقص را روی صورت خود تجربه کنید.
 
1. لایه برداری
یکی از روش های شفاف سازی پوست که علاوه بر پرکاربرد بودن تاثیر زیادی در سلامتی و شفافیت پوست دارد لایه برداری می باشد. لایه برداری با جمع آوری سلول های مرده از روی پوست و پاکسازی منافذ پوست صورت از کدر شدن آن جلوگیری کرده و باعث می شود پوستی جوان و شاداب داشته باشید. فقط در انجام این کار افراط نکنید زیرا باعث نازک شدن و آسیب پذیری پوست خواهد شد.
 
2. هیدرودرم و میکرودرم
از جمله روش های شفاف سازی پوست صورت که در کلینیک های زیبایی انجام می شود هیدرودرم و میکرودرم پوست می باشد. اساس کار این دو روش بر مبنای رفع سلول های مرده و آبرسانی عمیق به پوست می باشد که باعث می شود اثری از لک، تیرگی و چین و چروک روی پوست باقی نماند. برای بهره مندی از مزایای این روش ها  می توانید ماهی بک بار به کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه نموده و اثرات شگفت انگیز آن را ببینید.
 
3. لیزر فرکشنال
شاید نام این روش را کمتر شنیده باشید اما این روش یکی از روش های کاربردی در شفاف سازی پوست صورت می باشد که با استفاده از اشعه فروسرخ لایه نازکی از پوست را برداشته و با تحریک کلاژن پوست باعث یکرنگی، صاف و شفاف شدن پوست می شوند. اگر پس از انجام این روش با عوارض سطحی مانند التهاب و قرمزی مواجه شدید نگران نباشید زیرا طی مدت کوتاهی رفع خواهند شد.
 
4.  فشیال پوست با اکسیژن
یکی دیگر از روش های شفاف سازی پوست فشیال پوست با اکسیژن می باشد. که در آن از سرم های مغذی حاوی اسید هیالورونیک و مواد مغذی استفاده می شود. این سرم ها با خاصیت ضد لک بودن خود می توانند تیرگی ناشی از تجمع رنگدانه های پوست را برطرف کرده با اسپری اکسیژن به منافذ عمیق پوست با بازسازی و احیا پوست روند پیری پوست را مختل کرده و باعث جوانسازی پوست شما نیز می شوند.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :