روش های زاویه دار کردن چهره

تاریخ درج: 1398/09/02
امروزه زاویه سازی فک و چهره به یک عمل زیبایی پرطرفدار تبدیل شده است که صورت را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد. روش های زاویه دار کردن چهره متنوع بوده و شما به تناسب فرم صورت می توانید هر یک از آنها را انتخاب کرده و به چهره خود زاویه و فرم خاص خود را بدهید. با ما همراه باشید.
 
- زاویه دار کردن چهره چیست ؟
زاویه دار کردن چهره به ایجاد تعادل در صورت به منظور افزایش زیبایی گفته می شود که در هر صورتی بسته به آناتومی و استخوان فک بیمار متفاوت می باشد. یعنی زاویه فک بعد از این عمل در خانم ها بصورت V و در آقایان به شکل مربعی است. در واقع می توان گفت زاویه دار کردن چهره علائم پیری در صورت را کاهش داده و باعث برجسته کردن فاصله بین چانه تا فک شده و به صورت نظم می بخشد.
 
- روش های زاویه دار کردن چهره
در دنیای امروز روش های زاویه دار کردن چهره و فک وجود متنوع و متفاوت می باشد که ما در زیر برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم تا با توجه به نیاز خود و همچنین صلاحدید پزشک از آن استفاده نمایید.
 
- تزریق ژل یا چربی:
همانطور که می دانید با افزایش سن چانه و فک حجم و چربی خود را از دست داده و دچار افتادگی می شود که شما می توانید به وسیله برگرداندن همین چربی از طریق تزریق ژل یا چربی باعث برجسته سازی و سفت شدن پوست در این نواحی شوید. علاوه بر این با این روش با لیفت صورت به زاویه دار کردن چهره کمک می کند.  
 
- جراحی :
عدم تقارن یا بزرگ یا کوچک بودن بیش از حد چانه راهی جز جراحی برای پزشک باقی نمی گذارد. به همین دلیل برای زاویه دار کردن چهره بیمار به طور کامل بی هوش شده و با برداشتن بافت اضافه و کوچک کردن فک باعث ایجاد هارمونی و زاویه در صورت خواهند شد.
 
- تزریق بوتاکس :
از دیگر روش های زاویه دار کردن چهره تزریق بوتاکس می باشد و مختص کسانی است که استخوان فک بزرگی دارند اما برای افراد میانسال مناسب نمی باشد. در این روش ساختار و حجم چانه به طور موقت کوچک شده و با ایجاد خطی ظریف در فک به زاوایه دار کردن صورت کمک می کند.
 
- هایفوتراپی :
یکی از ساده ترین و کاربردی ترین روش های زاویه دار کردن چهره و فک هایفوتراپی است. هایفوتراپی با ایجاد کلاژن در لایه های زیرین پوست و همچنین لیفت و سفت کردن پوست فرم فک را اصلاح و باعث زاویه دار کردن صورت می شود. این روش غیر تهاجمی بوده و با تنها با بی حسی موضعی و در یک جلسه انجام می شود.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :