روش های رفع ترک لب در سرما

تاریخ درج: 1398/08/23
یکی از مشکلاتی که اغلب افراد در سرما با آن روبرو هستند ترک خوردن لب ها می باشد. این مشکل علاوه بر ظاهر ناخوشایند باعث سوزش در لب نیز می شود.بنابراین نیاز است که شما با روش های رفع ترک لب در سرما از این مشکل پیشگیری کرده و لب هایی نرم و لطیف و بدون ترک داشته باشید
 
1. عدم استفاده از رژلب های مات
رژلب های مات اگرچه ظاهری زیبا داشته و ترند می باشند اما باعث خشک شدن لب ها می گردند. اگر قصد استفاده از این دسته رژ لب ها را دارید حتما قبل از آن لب های خود را با مرطوب کننده به اندازه کافی مرطوب کنید.
 
2. اسکراب لب
یکی از روش های رفع ترک لب و داشتن لب های نرم و سالم لایه برداری است.سعی کنید برای این کار از اسکراب های طبیعی و خانگی استفاده کنید. به طور مثال ترکیب شکر با روغن نارگیل یک اسکراب عالی و مغذی محسوب می شود. آن را روی لبان خود به آرامی ماساژ دهید و سپس بشویید.
 
3. ماسک رطوبت رسان
ماسک رطوبت رسان تاثیرات معجزه آسایی روی لب ها دارد فقط کافی است این ماسک را شب به لب های خود بمالید و صبح آن را بشویید. برای تهیه آن می توانید عسل طبیعی را با روغن زیتون مخلوط کرده و شب هنگام خواب به لبان خود بمالید .اما توجه کنید که فقط لایه نازکی از این ماسک را به لبان خود بمالید.
 
4.نوشیدن آب کافی
نوشیدن آب بهترین گزینه برای رطوبت رسانی به لب ها است.رطوبت مهم ترین عنصر برای داشتن پوستی سالم و شاداب است.به همین دلیل تا می توانید آب بنوشید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :