روش های رشد سریع ناخن

تاریخ درج: 1398/09/03
ناخن ها یکی از آیتم هایی است بر زیبایی دستان شما می افزاید اما گاهی رشد آن کم بوده و باید مدت طولانی تری را برای بلند کردن آن صرف کنید. روش های رشد سریع  ناخن به شما کمک می کند تا در زمان کوتاهی ناخن هایی بلند و زیبا داشته باشید.
 
- سوهان کشی
اگر می خواهید رشد ناخن های خود را سرعت ببخشید باید به طور مرتب ناخن‌هایتان را سوهان بکشید. دقت کنید برای جلوگیری از شکسته شدن ناخن ها در یک جهت سوهان کشیده و فرم ناخن‌هایتان را چهارگوش کنید.
 
- تمیز کردن ناخن 
یکی از روش های رشد سریع  ناخن این است که همیشه به ناخن های خود رسیدگی کرده و زیر ناخن را با آب گرم و صابون بشویید تا لکه‌ ای داخل ناخن دیده نشود.
 
- استفاده از لاک مرغوب
لاک نقش مهمی در حفظ استحکام و بلندی ناخن دارد بنابراین همیشه لاک با کیفیت از یک برند معتبر انتخاب کنید. همچنین اگر اهل لاک زدن نیستید می توانید از لاک تقویت کننده ناخن استفاده کنید.
 
- عدم جویدن ناخن
همانطور که می دانید جویدن ناخن ها باعث می شود رشد ناخن متوقف شده و در دراز مدت باعث ضعیف شدن ناخن ها می شود. بنابراین اگر هنوز هم مشغول جویدن ناخن هستید ، بهتر است همین الان این عمل را ترک کنید.
 
- استفاده از پاک کننده مرغوب
برای پاک کردن لاک از روی ناخن بهتر است از یک پاک کننده روغنی استفاده کنید تا ناخن کمتر شک شود ولی اگر فقط آستون در اختیار داشتید حتما بعد از پاک کردن لاک ناخن ، از یک مرطوب کننده خوب استفاده کنید.
 
- عدم کاشت 
اگر می خواهید به طور طبیعی ناخن هایی طبیعی  و زیبا داشته باشید باید از کاشت ناخن صرف نظر کنید زیرا کاشت باعث ضعیف شدن صدف ناخن شده و حتی پس از آن نیز ناخن هایی ضعیف و شکننده خواهید داشت. بنابراین نیاز است تا پس از کاشت ناخن های خود را تقویت کنید.
 
- استفاده از آبلیمو
از دیگر روش های سریع رشد ناخن که علاوه بر رشد باعث استحکام ناخن می شود استفاده از آبلیمو است. برای این کار می توانید با یک براش روش ناخن خود مقداری آبلیمو بمالید یا ناخن ها را به مدت 5 الی 10 دقیقه درون آبلیمو قرار دهید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :