روش های دائمی رفع افتادگی ابرو

تاریخ درج: 1398/07/29
افتادگی ابرو و پلک یکی از مواردی است که اکثر افراد با افزایش سن با آن روبرو می شوند. امروزه روش های مختلف و متفاوتی برای رفع این مشکل وجود دارد، اگر جز افرادی هستید که از جراحی ترسی ندارید ما به شما روش های دائمی رفع افتادگی ابرو که معمولا با جراحی همراه است را توصیه می کنیم.
 
- علل افتادگی ابرو
افتادگی ابرو عموما خود را به صورت شل شدن عضلات پشت چشم نشان می دهد و باعث می شوند ابرو به پایین کشیده شده و صورت شما خسته، ناراحت و حتی عصبانی به نظر برسد. در بوجود آمدن این مشکل عوامل مختلفی همچون افزایش سن، ارث و ژنتیک، ضربه ناگهانی به صورت و فلج شدن صورت دخیل هستند. که قبل از اعمال روش های روش های رفع افتادگی ابرو باید علت آن بخوبی بررسی شود. برای این کار نیاز است که با یک پزشک متخصص مشورت کرده و در این زمینه از وی کمک بخواهید.
 
- جراحی اندوسکوپی
یکی از روش های دائمی رفع افتادگی ابرو جراحی اندوسکوپی می باشد که برای کسانی که افتادگی خفیف ابرو دارند بسیار مناسب بوده و تاثیر آن تقریبا دائمی و همیشگی است. برای انجام این روش نیاز است که بیمار به طور کامل بیهوش شود سپس برش های کوچکی را در ناحیه پیشانی و درست در خط رویش مو ایجاد می کنند. سپس یک لوله نازک که در سر آن دوربین و چراغ تعبیه شده است  از طریق این برش ها وارد لایه زیرین بافت پوست کرده و با  وسیله دیگری پوست را می کشند.در واقع به دلیل ایجاد برش های ریز و بریدن پوست اضافی پس از بالا کشیدن ابرو  در انتها شما پوستی صاف و بدون چین و چروک خواهید داشت. این روش با اینکه یک روش جراحی محسوب می شود بسیار بی خطر و امن می باشد. 
 
- جراحی لیفت ابرو
از دیگر روش های دائمی رفع افتادگی ابرو می توان به لیفت ابرو اشاره کرد. اگرچه این روش را می توان با بی حسی موضعی انجام داد اما بهتر است بیمار به طور کامل بیهوش شود. پس از آن برش هایی را در ناحیه مویی ابرو ایجاد کرده و به وسیله یک نخ نایلونی غیر جذب، آن را با موی ابرو پیوند می دهند. این امر باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شده و در نهایت ابروها به سمت بالا کشیده می شود. 
 
- جراحی کلاسیک 
یکی از روش های قدیمی در رفع افتادگی ابرو و پلک جراحی کلاسیک می باشد که امنیت آن نسبت به دوروش گفته کمتر است.در اینروش نیز بیمار به طور کامل بیهوش شده و سپس بوسیله ایجاد برش در پیشانی پوست را از لایه های زیرین جدا کرده و به سمت بالا می کشند. این کار با تضعیف عضلات پایین آورند ابرو و پیشانی باعث بالا رفتن ابرو و کاهش چین و چروک در پیشانی می شود.
 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :