روش های جراحی بازو

تاریخ درج: 1398/08/21
بازوهای شل و آویزان یکی از جمله عواملی است که در اثر نوسان وزنی و یا افزایش سن بوجود می آید. این افتادگی گاهی باعث کاهش اعتماد به نفس در فرد می شود اما امروزه انواع روش های جراحی بازو این مشکل را حل کرده و به فرد اجازه می دهد هرگونه که میخواهد در جمع حاضر شود.
 
- لیفت با نخ
یکی از روشهای جراحی بازو لیفت با نخ می باشد. در این روش چربی و پوست اضافی در زیر بازو ها که در زیر بغل و آرنج ایجاد شده است از بین می برند. لیفت بازو با نخ یک روش سنتی و غیر تهاجمی است که در از بین بردن افتادگی و شل شدن پوست بازو موثر می باشد. این روش که توسط نخ PDO به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می شود با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست باعث سفت شدن بازو می شود. در واقع در این روش نخ زیر بافت پوست قرار گرفته و بدون ایجاد هیچ برش و زخمی از افتادگی بازو ایجاد چین و چروک در آن جلوگیری می کند. مدت زمانی که طول می کشد تا در نهایت پوست سفت شود چیزی نزدیک به 8 ماه می باشد.  این نخ ها نیز بعد از گذشت 4 الی 6 ماه توسط بدن جذب می شوند.
 
- لیزر
جراحی بازو با لیزر یک روش غیر تهاجمی، امن و بدون عوارض جانبی است. همچنین به دلیل کوتاه بودن زمان انجام آن به یکی از  پرطرفدارترین روش ها در از بین بردن افتادگی و شل تبدیل شده است. جراحی بازو با لیزر به خوبی می تواند در جهت از بین بردن چربی های اضافی بازو، پوست را به خوبی جمع کرده و به آن ظاهری خوش فرم ببخشد. در واقع جراحی بازو با لیزر با حذف چربی های اضافه، بازو هایی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد که کاملا با دیگر اندام ها در تناسب می باشد. همچنین به دلیل عدم ایجاد برش در این روش کاملا بی خطر بوده و پس از آن نیز هیچ گونه جای زخم و اسکاری بر روی پوست بر جای نخواهد گذاشت. از سویی دیگر جراحی با لیزر نیازی به بیهوشی نداشته و با بی حسی موضعی انجام می شود و این خود یک مزیت بر این روش محسوب شده که باعث شده است افراد زیادی که تمایلی به انجام عمل جراحی و استفاده از داروهای بی هوشی ندارند از ان استقبال کنند. 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :