روش های تعیین رنگ پوست

تاریخ درج: 1398/10/07
دانستن اینکه رنگ پوست شما چیست کمی دشوار به نظر می رسد به خصوص اگر قصد داشته باشید موهای خود را رنگ کنید. روش های تعیین رنگ پوست به شما در تعیین رنگ موی متناسب با رنگ پوست شما کمک کرده و بر زیبایی شما می افزاید. بنابراین بهتر است قبل از رنگ مو، رنگ پوست خود را تعیین کنید. 
 
1.  صورت خود را کاملا بشویید.
برای تعیین دقیق رنگ پوست، باید کلیه اثرات آرایش که ممکن است در تغییر رنگ طبیعی پوست موثر باشد را به طور کامل از بین ببرید. برای این کار می توانید از پاک کننده ملایم آرایشی یا فیس واش مناسب پوست خود استفاده کنید. 
 
2. یک اتاق روشن و روشن را انتخاب کنید.
از آنجا که پوست شما در زیر انواع مختلف نور به طور چشمگیری متفاوت به نظر می رسد (به عنوان مثال ، تجربه های افتضاحی که همه ما مطمئنا در لامپ های اتاق رختکن داشته ایم) ، قبل از انجام این آزمایش ، اتاقی را با یک پنجره بزرگ یا منبع دیگر نور طبیعی انتخاب کنید.
 
 
3. تست پیراهن را انجام دهید.
یكی از ساده ترین روش های تعیین رنگ پوست، نگاه كردن به کمد لباس های تان است. برای این کار می توانید یک پیراهن نازک و علاقه خود که در آن احساس راحتی کرده را انتخاب کنید. اگر پیراهن شما به رنگ زرد ، نارنجی یا هلو باشد ، احتمالاً رنگ پوست شما گرم است. اگر به رنگ آبی ، سبز یا بنفش باشد ، احتمالا رنگ پوست خنکی دارید. اگر هر دو به یک اندازه شگفت انگیز به نظر می رسند ، تن پوست شما خنثی است. همچنین می توانید با یک آینه در اتاق روشن، پیراهنی به رنگ سبز یا آبی روشن  در مقابل صورت خود نگه دارید ، سپس آن را پایین بیاورید و یا با پیراهن متفاوت به رنگ قرمز یا زرد این کار را امتحان کنید. اگر فکر می کنید که پوست شما در برابر پیراهن آبی بهتر به نظر می رسد ، احتمالا پوست خنک و سردی دارید. اگر در مقابل پیراهن قرمز بهتر به نظر می رسید ، پوست گرم و تندی دارید.
 
4- رگها و چشم های خود را بررسی کنید.
اگر هنوز از رنگ تن پوست خود مطمئن نیستید ، به رگ های مچ دست خود نگاه کنید. مچ دست خود را بالا بزنید و در نور طبیعی به آن دقت کنید اگر رگ های شما به رنگ سبز مایلند این بدان معنی است که شما پوست گرمی دارید. اگر رگه های آبی یا بنفش مشاهده می کنید ، این بدان معنی است که رنگ پوست شما سرد و خنک است ویا اگر ترکیبی از هر دو باشد رنگ پوست شما خنثی است. رنگ چشم ها از دیگر روش های تعیین رنگ پوست می باشد. اگر رنگ چشم شما عسلی یا قهوه ای است، پوست گرمی دارید. رنگ چشم آبی و خاکستری به معنی پوست سرد است.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :