روش های برجسته و قلوه‌ای کردن لب‌ها

تاریخ درج: 1398/06/04
امروزه و با پیشرفت دنیای مد افراد زیادی تمایل دارند تا لب های خود را برجسته و بزرگ کنند. روش های برجسته و قلوه‌ای کردن لب‌ها برای افرادی که لب های نازکی دارند و  یا بین لب پایین و بالای آنها عدم تقارن وجود دارد، همچنین کسانی که در حالت عادی و یا حتی خندیدن مقدار بسیار کمی از دندان‌هایشان دیده می‌شوند و افراد مسن مناسب می باشد.  زیرا با افزایش سن، لب فرم طبیعی خود را از دست داده و نازک تر می شود. 
 
- ترفندهای برجسته و قلوه‌ای کردن لب‌ها
1. کاشت پروتز لب
پروتز لب شاید یکی از غیر طبیعی ترین روش های برجسته و قلوه‌ای کردن لب‌ها می باشد. در این روش پروتزهای سیلیکونی در لب بالا و پایین قرار داده شده که روش دائمی برای تغییر فرم لب به حساب می‌آید. این پروتزها کاملا غیر طبیعی به نظر رسیده و در عین حال عوارض آن هم بیشتر از روش‌های دیگر است.
 
2. تزریق چربی
در تزریق چربی به لب نتیجه نامعلوم بوده و زمان ماندگاری آن نیز مشخص نمی باشد. در این روش از یک ناحیه از بدن فرد مانند شکم یا ران که دارای چربی اضافی است، چربی‌های اضافی را گرفته و به لب‌ها تزریق می‌کنند. این روش برای کسانی مناسب است که میخواهند بطور طبیعی و به وسیله بدن خود لب ها را برجسته کنند.
 
3. تزریق ژل لب
یکی از رایج ترین روش های برجسته و قلوه‌ای کردن لب‌ها تزریق ژل لب است. در این روش با کمک سرنگ مواد پرکننده مخصوص یعنی ژل به لب تزریق می‌شود. این ژل ها از نظر جنس و کیفیت انواع مختلفی داشته و به صورت دائم یا موقت می باشد. اگر فقط لب بالایی شما نازک است می‌توانید فقط به لب بالا ژل تزریق کرد یا پایین و یا هردو.
 
- نکته مهم
در میان روش های برجسته کردن لب، تزریق ژل و چربی رایج‌ترین و کم‌خطرترین نتایج را در پی داشته، با این تفاوت که از ماندگاری و فرم تزریق چربی مطمئن نیستید.
 
- نتایج برجسته کردن لب‌ها
از آنچه پس از برجسته و بزرگ کردن لب ها برای شما مشهود است می توان به افزایش حجم کلی لب‌ها، رفع عدم تقارن در لب‌ها، اصلاح کردن خط مرزی لب‌ها، برطرف کردن چروک دور لب و  تغییر دادن فرم و شکل کلی لب‌ها اشاره کرد. این روش ها برای افرادی که فرم لب های طبیعی و زیبا دارند توصیه نمی شود زیرا لب ها را مصنوعی و زشت نشان می دهد.
 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :