رنگ سال 2020

تاریخ درج: 1398/08/23
موسسه پنتون هر سال رنگ خاصی را به دنیا معرفی می کند که کاربرد زیادی در صنعت مد و فشن دارد. علاوه بر این تمامی طراحان کیف و کفش، لباس و ... از آن پیروی می کنند و حتی بسیاری از افراد نیز از این رنگ در استایل، طراحی و دکوراسیون منزل و حتی اکسسوری از ان استفاده می کنند. رنگ سال 2020 در چند روز گذشته توسط این شرکت معرفی شد که با استقبال زیادی نیز روبرو شد.
 
- رنگ سال 2020
از آنجا که توجه این موسسه در چند سال اخیر وبه خصوص سال گذشته به محیط زیست و زنده نگاه داشتن آن بوده است امسال نیز در همین راستا رنگ سال 2020 را مرجانی سفید اعلام کرد. این رنگ نشان دهنده مرجان های در حال انقراض بوده که پس از مرگ به تدریج رنگ خود را از دست داده و نارنجی روشن و زیبا به رنگ سبز و آبی ملایم درآمده و در نهایت سفید می شوند. این رنگ ترکیبی از رنگ های سبز و آبی ملایم با تناژ بالای رنگ سفید می باشد که به آن می توان نام آبی یخی را نیز اطلاق کرد. 
 
- رنگ سال 1399
از آنجا که در ایران موسسه ای مانند پنتون برای اعلام رنگ سال وجود ندارد بنابراین می توان رنگ سال 2020 را به عنوان رنگ سال 1399 در ایران نیز در نظر گرفت. 
 
- هدف از انتخاب رنگ سال 2020
همانطور که گفتیم این موسسه تمام تلاش خود را بر آن داشته است که توجه افراد را به سمت حیات دریایی و دنیای زیر آب و به خصوص زندگی مرجان ها جلب کند. علاوه بر این با انتخاب این رنگ به نحوی طراتی که این موجودات را تهدید کرده وباعث انقراض و از بین رفتن آنها می شود را یادآوری می کند. 
بنابراین می توان در پشت تمام این انتخاب های رنگی دلیلی منطقی با رویکرد زیست محیطی نهفته است. رنگ سفید مرجانی به شما یادآور می شود که در زنده نگه داشتن دنیای زیرآب و حیات موجودات آن کوشا باشید.
 
- ترکیب رنگی با رنگ سال 2020
رنگ سفید مرجانی یک رنگ ملایم و زیبا محسوب شده که می توان آن را به راحتی با دیگر رنگ ها ترکیب کرد و از آن در استایل، دکوراسیون منزل، کیف و کفش و ... بهره برد. از جمله ترکیب رنگ های مناسب برای این رنگ می توان به رنگ آبی روشن، صورتی کمرنگ، سبز، رنگ های خنثی و شنی ساحلی اشاره کرد.  با این ترکیب رنگی میتوان یک استایل شیک و زیبای زمستانی را تجربه کرد. همچنین می توان از این رنگ در صنعت عکاسی و تلفیق آن با طبیعت استفاده کرد.
 
منبع:
دسته بندی: آتلیه عکس
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :