رفع قوز بینی با لیزر

تاریخ درج: 1398/10/12
رفع قوز بینی با لیزر یکی از جدیدترین کاربردهای پزشکی و زیبایی است. البته پیش تر از این تکنیک برای رفع مشکلات دیگر بینی نیز می توان استفاده کرد اما برای  از بین بردن قوز بینی با لیزر بهتر است بدانید لیزر برای ایجاد تغییرات اساسی در بینی نیست و نمی تواند به عنوان یک عمل اصلی تغییری در بافت و فرم ایجاد کند.
 
- کاربرد لیزر در بینی
لیزر می تواند شما را در کوچک کردن پره های بینی و یا برداشتن قوز بینی و پولیپ یاری برساند و برای ایجاد در فرم و تیغه بینی به عمل جراحی بینی نیاز دارید. در واقع شما به کمک این روش تنها می توانید نواقص و عیوب بینی را بدون تغییر در تیغه بینی برطرف نمایید و باعث جوانسازی پوست در این ناحیه نیز شود. 
 
- نحوه رفع قوز بینی با لیزر
رفع قوز بینی با لیزر یکی از جدیدترین روش های غیر تهاجمی جراحی زیبایی بینی است که با بی حسی موضعی انجام می شود و در حدود 45 تا 60 دقیقه طول می کشد. در این روش با ایجاد برش های نانومتری بوسیله لیزر روی بینی، اقدام به برداشتن قوز بینی می نمایند. اما هر گز نمی توان به استخوان، غضروف و مخاط داخل بینی دسترسی داشت. بعد از تابش اشعه لیزر و رفع قوز بینی، برش های بوجود آمده را توسط نخ های نانو بخیه می زنند تا کمترین رد اسکار و  جای زخم و بخیه پس از بهبود باقی بماند. همچنین این کار باعث می شود تا کمترین خونریزی، تورم و کبودی را پس از عمل داشته و بین حالتی کاملا طبیعی داشته باشد. همچنین رفع قوز بینی با لیزر برای انواع بینی های گوشتی و استخوانی بوده که نیازی به پر کردن بینی با گچ و تامپون ندارد و شما بلافاصله پس از عمل می توانید نتیجه حاصل از آن را مشاهده کنید. اما شاید برای دیدن نتیجه کلی به چندین هفته یا ماه زمان نیاز داشته باشید. 
 
- کاندیدای مناسب رفع قوز بینی با لیزر
این عمل برای افرادی که دچار شکستگی در تیغه بینی شده اند و افراد مبتلا به دیابت و غلظت خون مناسب نمی باشد. افرادی نیز که پوست خود را برنزه کرده اند نیز گزینه مناسبی برای انجام این عمل نیستند. و در آخر باید بدانید این عمل محدودیت سنی داشته و برای افرادی که به سن بلوغ و قانونی نرسیده اند انجام نمی شود. زیرا ممکن است بینی به فرم قبلی خود بازگردد بنابراین رعایت این موارد باعث می شود تا این عمل مدت زمان ماندگاری بیشتری داشته باشد. علاوه بر این شما می توانید از فرم بینی خود لذت ببرید.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :