دلایل برتری رژلب مایع به جامد

تاریخ درج: 1398/08/26
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام انتخاب رژلب دچار تردید شده باشید که رژلب جامد یا مایع گدام بهتر است. برای پاسخ به این سوال نیاز است که دلایل برتری رژلب مایع به جامد را دانسته و نکات ریزی را در هنگام خرید لحاظ کنید. با همراه باشید.
 
- مدت زمان ماندگاری
در میان رژلب های مایع و جامد رژلب مایع علاوه بر کاربری آسان و جلوه زیبا، ماندگاری بیشتری به نسبت رژلب جامد دارد. فقط دقت کنید که از رنگ های خیلی تیره یا خیلی روشن استفاده نکرده و از قلمو مخصوص آن استفاده کنید.
 
- عدم تمدید رژلب
از دلایل برتری رژلب مایع به جامد عدم نیاز به تمدید مجدد آن در مدت زمان طولانی می باشد. به ویژه اگر از نوع 24 ساعته این رژ استفاده کنید. بنابراین  و بدون نگرانی از همراه داشتن رژ و پاک شدن آن می توانید هر آنچه دوست دارید بخورید و بیاشامید.
 
- عدم چسبندگی به لب و دندان
یکی از دلایل برتری رژلب مایع به جامد عدم چسبندگی مو به لب در هنگام وزش باد می باشد.  به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود از رژ مایع در این هنگام استفاده کنید چراکه بطور کامل خشک شده و مشکلی برایتان بوجود نمی آید. همچنین رژ لب های مایع به دلیل اینکه بطور موقت روی لب های شما نشسته و سپس خشک می شوند می توانید هنگام استفاده از رژ، یک انگشت خود را به دهان فرو برده و بعد از رژ استفاده کنید تا فاصله لب با دندان های بالا حفظ شود.
 
- تاثیر در سن
انتخاب رژلب در تخمین سن تاثیر زیادی دارد. رژ لب های جامد سن شما را بالا برده و ظاهری منظم به شما بخشیده و برای مهمانی و مجالس انتخاب مناسب تری است. اما با این حال همیشه مد بوده و در انواع مختلف مات، اکلیلی و براق وجود دارد.
 
- صرفه جویی در هزینه
یکی دیگر از دلایل برتری رژلب مایع به جامد ماندگاری بالا مصرف کمتری دارند. یعنی اینکه شما با یک بار استفاده در روز دیگر نیازی به استفاده مجدد ندارید و همین امر باعث می شود مدت طولانی تر آن را داشته و از خرید مداوم جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در هزینه می شود.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :