خالکوبی در مردان

تاریخ درج: 1398/10/23
امروزه گرفتن تصمیم برای زدن تاتو برای بسیاری از آقایان بسیار آسان است. تصمیم گیری دقیق درباره انتخاب طرح و محل خالکوبی در مردان برای اطمینان از اینکه در طی ده سال پشیمان نشوید می تواند چالش برانگیز باشد. برای کمک به شما در انجام این کار ما در مورد چگونگی انتخاب بهترین خالکوبی آماده هستیم.
 
- آیا خال کوبی جذاب است؟
طبق یک مطالعه جدید زنان، مردان دارای خالکوبی را جذاب تر نمی بینند بلکه آنها فکر می کنند که مردان دارای خالکوبی سالم تر ، مردانه تر ، قدرتمند  و پرخاشگر هستند. اما مردان فکر می کنند که خالکوبی برای زنان جذاب تر به نظر می رسند و همچنین مردانه تر، مسلط تر به نظر میرسند. بر طبق تحقیق فرضیه این است که خالکوبی در مردان که هزینه های جسمی را متحمل می شوند نشانگر تستوسترون بالاتر است.
 
- انواع خالکوبی در مردان
1. خالکوبی مینیمالیستی
اینها معمولا فقط با چند خط واضح به رنگ سیاه ساده ،و کوچک هستند. هنگام تصمیم گیری در مورد خود ، اندازه الگو را در مورد کراوات جدید تقلبی در مقابل یک روزی که می پوشید در نظر بگیرید. همین اصل در مورد الگوی پوست شما اعمال می شود. به عبارت دیگر ، آن را کوچک و لطیف فرض کنید. 
 
2. خالکوبی های زبان خارجی
این نوع خالکوبی در مردان بهتر است  به  زبانی باشد که صحبت می کنید یا به  آن تسلط دارید. از زبان های نامفهوم مانند ژاپنی یا چینی پرهیز کنید مگر آنکه به این موضوع علاقه داشته باشید و به صورت خاصی آن را رو بدن خود تاتو کنید. 
 
3. خالکوبی حیوانات 
خالکوبی برخی حیوانات مانند شیر، گرگ، ببر به خصوص روی سینه نشانگر قدرت و پرخاشگری می باشد که بر جذابیت ظاهری شما خواهد افزود. همچنین سعی کنید حیوانی برای خالکوبی روی بدن انتخاب کنید که با آن قرابت بیشتری دارید.
 
4. خالکوبی پرنده 
این خالکوبی در مردان به روحیه ای آزاد و مشتاق نیاز دارد. پرستوهای دریایی همچنین می تواند نمادی از عشق و وفاداری یا یک سفر موفق باشد ، زیرا همیشه به خانه باز می گردند.
 
5. خالکوبی لنگر دریایی
نشان دهنده آن است که چه چیزی یا چه کسی شما را ثابت و وفادار نگه می دارد. این می تواند یک جمله ظریف از ایمان مسیحی باشد که او را به یاد دریانوردان سخت و گرسنه بیاندازد.
 
6. خالکوبی جمجمه
شاید این نوع خالکوبی برای بسیاری از  مردان جذاب باشد اما در واقع یادآور مرگ است و  انتخاب خوبی نیست مگر اینکه شما از تاتو آن هدف خاصی داشته باشید یا جز علاقه مندی های شما باشد.
 
7. خالکوبی گل
خالکوبی گل روی بدن خیلی مردانه به نظر نمی رسد و شاید حتی مردانگی شما را زیر سوال ببرد بنابراین بهتر است به جای خالکوبی گل برای زنا مورد علاقه خود گل بخرید زیرا  زنان واقعاً عاشق گل هستند.
 
- بهترین محل های خالکوبی برای مردان
این نتایج بیانگر بهترین تا بدترین محل تاتو می باشد. توجه داشته باشید که برخی از این موارد وقتی لباس می پوشید قابل مشاهده است و نسبت به سایرین از نظر اداری مناسب تر هستند. اما به طور کلی ساعد مردانه به شرطی که در هنگام کار قصد پوشیدن آستین کوتاه را نداشته باشید، بازو به طور کامل که بسیار سکسی و جذاب است، زیر مچ دست که بسیار قابل مشاهده بوده و به راحتی با دستبند و ساعت پوشانده می شود و قفسه سینه ولی نه چندان نزدیک به شکم، مچ و ساق پا که قدرت شما را برجسته می کند و تاتو شکم می باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :