جوانسازی پوست با پلاژن تراپی

تاریخ درج: 1398/08/01
جوانسازی پوست با پلاژن تراپی یکی از تکنولوژی های مدرن در کلینیک های زیبایی است که روند پیری پوست را متوقف کرده و پوستی جوان، شاداب و بدون چین و چروک را به شما هدیه می دهد. این روش یکی از روش های موثر در درمان افتادگی و شل شدن پوست می باشد. 
 
- دستگاه پلاژن
دستگاه پلاژن یک دستگاه سه کاره مدرن و پرکاربرد در زمینه جوانسازی پوست می باشد که علاوه حفظ رطوبت در پوست از چین و چروک عمیق در آن جلوگیری کرده و همزمان با لایه برداری از پوست باعث تقویت و جوانسازی پوست می شود. در واقع این دستگاه با به وسیله آب گرم و املاح معدنی و تکنولوژی اکسیژن رسانی، پوست را لایه برداری کرده و منافذ آن را برای دریافت مواد مغذی آماده می کند. این دستگاه توامان با بهره گیری از تکنولوژی رادیو فرکانسی RF با تقویت الاستین پوست باعث افزایش استحکام و بهبود بافت پوست می شود. در نتیجه همزمانی این سه عملکرد، علائم پیری در پوست کاهش یافته و منجر به جوانسازی پوست می شود.
 
- مکانیسم عمل پلاژن تراپی
در پلاژن تراپی تعداد کثیری حباب گاز دی اکسید کربن توسط دستگاه تولید می شود که این حباب ها توسط اپلیکاتور مخصوص خنک شده و به راحتی به لایه اپیدرم پوست نفوذ می کنند. این فرآیند با حفظ رطوبت پوست، منافذ آن را بسته و کوچک می کند. همچنین این دستگاه با حرارت فیبرهای کلاژنی پوست باعث افزایش گردش خون و تقویت عضلات صورت شده که در نهایت پوست را سفت کرده و از چین و چروک در ان می کاهد.
 
- مزایای پلاژن تراپی
یکی از بهترین مزایای پلاژن تراپی افزایش استحکام و سفتی پوست می باشد که چین و چروک پوست را از بین می برد. همچنین این روش با لایه برداری از پوست علاوه بر پاکسازی منافذ از آلودگی ها و سلول های مرده، در از بین بردن لک و یک رنگ شدن پوست نیز تاثیر بسزایی دارد. از دیگر مزایای پلاژن تراپی می توان به اکسیژن رسانی عمیق به لایه های زیرین پوست اشاره کرد که باعث می شود انواع ویتامین و مواد مغذی به بافت های پوست رسیده و در نتیجه پوستی جوان و شاداب داشته باشید.
 
! نکات مهم 
- استفاده از این روش محدودیت سنی نداشته و به علت سازگاری با انواع پوست، تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. 
 
- از آنجا که بعد از پلاژن تراپی پوست کمی نازک و حساس می شود حتما از یک کرم ضد آفتاب با SPF 30 به هنگام خروج از منزل استفاده نمایید.
 
- ماندگاری این روش بسیار بلند مدت بوده و به همین دلیل یکی از به صرفه ترین روش ها در زمینه جوانسازی پوست می باشد. 
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :