جراحی زیبایی در مردان

تاریخ درج: 1398/07/03
امروزه تمایل به زیبایی نه تنها در بین خانم ها بلکه در بین مردان نیز رواج بسیاری یافته است به طوریکه جراحی زیبایی در مردان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. با ما همراه باشید.
 
- علل جراحی زیبایی در مردان
از انجا که مردان به این نوع جراحی کمتر از خانم ها اهمیت می دهند اما در بین هستند مردانی که به دلیل کمبود اعتماد به نفس یا سن کم و بدون هیچ نقصی اقدام به این کار می کنند. در واقع تنها هدف این افراد از این کار کلاس گذاشتن و چشم و هم چشمی می باشد. اما در این بین مردانی نیز هستند که به منظور رفع نقصان ظاهری خود که به دلایل مختلف همچون ریزش مو، افزایش سن و ... رخ داده است اقدام به این کار می کنند. 
 
- انواع جراحی زیبایی در مردان
1. کاشت مو:
این عمل یکی از متداولترین عمل های زیبایی در مردان است که بوسیله ایجاد روزنه هایی در سر به منظور کاشت پیاز مو انجام می شود. 
 
2. برجسته کردن ماهیچه های شکم
اگرچه دستیابی به ظاهری 6 تیکه در ماهیچه های شکم با ورزش منظم و تغذیه درست بدست می آید اما برخی از افراد راه آسان تر را انتخاب کرده و با عمل جراحی و حذف چربی های شکم، عضلات آن را برجسته می کنند.
 
3. لیزر خط ریش
رویش مو در برخی مردان بسیار زیاد بوده و باعث می شود وقت و انرژی زیادی را صرف اینکار کنند. این عمل جراحی زیبایی به آنان کمک می کند تا این مشکل را رفع کرده و علاوه بر صرفه جویی در وقت، همیشه خط ریشی منظم داشته باشند.
 
4. کاشت ریش و سبیل
گاهی بعضی مردان دچار کم پشتی یا ریزش ریش هستند که ظاهر ناخوشایندی را برایانان ایجاد می کند. امروزه پزشکان این مشکل را با پیوند فولیکول مو از سر به ریش و سبیل ل کرده اند، پس اگر این مشکل را دارید دیگر نگران ان نباشید.
 
5. لیفت صورت
افزایش سن و ایجاد چین و چروک از دیگر عوامل جراحی زیبایی در مردان می باشد. لیفت صورت و تزریق بوتاکس و چربی به شما کمک می کند تا پوست خود را احیا کرده و با تولید کلاژن در پوست حداقل 10 سال جوان تر بنظر برسید.
 
! نکته آخر
اگر دچار نقصان جدی در ظاهر خود نیستید بهتر است جراحی زیبایی را فراموش کنید زیرا هر عمل زیبایی عوارض مختص به خود را دارد. بنابراین زمانی از این اعمال کمک بگیرید که بتواند نقص چهره شما را رفع کرده و زیبایی شما را دوچندان کند.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :