جذاب ترین ریش های مردانه

تاریخ درج: 1398/02/03
ریش از جمله آیتم هایی در صورت مردان است که زنان علاقه زیادی به آن دارند.امروزه مردان هر مدلی از ته‌ریش بسیار کم گرفته تا ریش بلند را روی صورت خود امتحان میکنند اما اینکه چه مدلی به شما می آید و جذاب ترین ریش های مردانه کدامند، مهم است. گذاشتن ریش خصوصاً اگر چهره شما بیبی فیس است و یا اگر از جای جوش یا زخم روی صورتتان رنج می‌برید و دوست ندارید خانم‌ها آن را ببینند، بهترین انتخاب می باشد. 
 
1. ته ریش مردانه
یکی از جذاب ترین ریش های مردانه که خانم ها نیز به آن علاقه زیادی دارند، ته ریش می باشد. قدیم مردی که ته ریش می‌گذاشت تنبل و شلخته تلقی می‌شد. چون یک شرکت معروف تیغ طوری جا انداخته بود که هر مرد شیکی باید روزی دوبار اصلاح کند تا محبوب خانم‌ها شود. اما تحقیقات نشان می‌دهد تنها یک سوم زنان عاشق مردان چپه تراش هستند و بقیه ریش و ته ریش دوست دارند. ته ریش گذاشتن خیلی راحت است. زود ته ریش در میاورید و مراقبت از آن هم آسان تر از ریش بلند است. ته ریش برای مردان بیبی فیس یک انتخاب عالی است. اگر ریش شما زود بلند نمی‌شود هم بهتر است ته ریش بگذارید و جوش صورت را پنهان می‌کند. سه چهار روز کافی است تا ته ریش دربیاید. ته ریش نیاز به مراقبت دارد. ریش تراش خود را روی درجه ۴-۳ میلی متری تنظیم کنید. روی گونه‌ها و غبغب خود را اصلاح کنید تا شلخته به نظر نرسید.
 
2. ریش پروفسوری  
ریش پروفسوری یا به اصطلاح بزی سال‌ها محبوب ستارگان موسیقی راک بوده است. ریش پروفسوری به صورت‌های لاغر و استخوانی و برای صورت‌هایی که زاویه دار است، مناسب است. اگر صورتتان گرد است، ریش پروفسوری صورت تان را کمی کشیده تر خواهد کرد. ریش بزی شامل ته ریشی روی چانه و شبیه به ریش بز است، که به همین جهت هم ریش بزی نام گرفته است. همچنین ریشی که زیر لب بصورت عمودی در آمده و تا چانه کشیده شده است نیز، قسمت دیگر ریش بزی است. مدل دیگر این ریش شامل ریش بزی به همراه سبیل است. بهترین جا برای اصلاح، خط گردن درست زیر خط فک است. اگر ریش پروفسوری پایین تر بیاید، بیشتر شکل بز به خود میگیرد و اصلاً جالب نیست.
 
3. ریش کم پشت و سبیل 
در اینجا منظور چیزی بین ته ریش و ریش بلند با سبیل بلند می باشد. این مدل برای تابستان راحت و شیک است. برای نرم کردن ریش خود می توانید از روغن زیتون، روغن سیاه دانه یا عصاره رزماری استفاده کنید.
 
4. ریش کوتاه مردانه
اگر ریش شما تکه تکه و سکه ای در می‌آید، این مدل برای شما مناسب نیست. سعی کنید ریش بلند بگذارید تا ریش خالی شما پر شود. بین ۵ تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا ریش شما این اندازه شود. برای داشتن ریش کوتاه ریش تراش خود را روی درجه ۳٫۵ بگذارید تا ریش خود را مرتب کنید. اگر در مکان هایی کار می کنید که ریش داشتن در آن‌ها الزامی است این مدل بهترین گزینه می باشد. همچنین این مدل برای چهره‌هایی با گونه‌های برجسته یا خط فک های برجسته فوق العاده‌تر می شود. برعکس اگر قصد دارید با استفاده از این چانه کوچکتان را پر  نشان دهید و یا اگر صورت شما گرد است و می خواهید آن  را کشیده  نشان دهید جواب می دهد.
 
5. مدل ریش بلند مردانه
از جذاب ترین ریش های مردانه ریش بلند میباشد که امروزه ترند نیز شده است. اگر قصد دارید ریشی بلند و چهره ای ۳ بعدی داشته باشید، ریش بلند بگذارید. این ریش مناسب کسانی است که ریش‌هایشان رشد خوبی دارد و پر پشت است. از این ریش برای بهتر کردن تقسیم بندی صورتتان هم می توانید استفاده کنید. مثلا اگر چانه کوچکی دارید با استفاده از آن چانه را پر تر نشان دهید. صورت لاغر را کمی تپل تر نشان دهید. اگر صورت گردی دارید ریش بلند نگذارید. این ریش‌ها مناسب صورت‌های کشیده هستند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :