تفاوت هیدرودرم و میکرودرم

تاریخ درج: 1398/06/26
هیدرودرم و میکرودرم از روش های های زیبایی و جوانسازی پوست هستند که با آبرسانی عمیق به پوست باعث طراوت و سلامتی پوست شما خواهند شد. اگر شما قصد اینکار را دارید بهتر است قبل از انجام این عمل با تفاوت هیدرودرم و میکرودرم آشنا شده و سپس روشی را که برای شما مناسب تر است انتخاب نمایید. 
 
- هیدرودرم چیست ؟
در این روش برای پاکسازی و جمع آوری سلول های مرده از روی پوست از قدرت آب استفاده کرده و باعث شفاف شدن و افزایش کلاژن در سطح پوست می شوند. در هیدرودرم بوسیله یک دستگاه مخصوص، آب به سرعت روی پوست اعمال شده و علاوه بر از بین لایه روی پوست باعث درمان آن نیز خواهد شد. در واقع این روش آثار خشکی، تغییر رنگ و منافذ پوستی را از روی لایه سطحی پوست را شسته و باعث آبرسانی و خنک شدن پوست شما می شود.
 
- میکرودرم چیست ؟
میکرودرم یک روش غیر تهاجمی در پاکسازی و جوانسازی پوست می باشد که در آن با استفاده از دانه های ریز و اسپری میکروکریستال تراش های بسیار سطحی در لایه بیرونی پوست ایجاد کرده و با یک مکش اقدام به از بین بردن سلول های مرده روی پوست می کنند. در واقع این روش همان لایه برداری پوست بصورتی عمیق تر بوده که علاوه بر این در رفع چین و چروک و درمان جای زخم ها نیز موثر می باشد.
 
- تفاوت هیدرودرم و میکرودرم
از عمده ترین تفاوت هیدرودرم و میکرودرم می توان به مواد قابل استفاده در هر دو روش اشاره کرد. در واقع آب مزایا و ماندگاری بیشتری نسبت به کریستال داشته و باعث رطوبت پوست می شود. همچنین میکرودرم با ایجاد تراش های ریز تنها لایه های بیرونی پوست را از بین برده اما هیدرودرم به دلیل استفاده از آب در لایه برداری و پاکسازی پوست باعث ویتامینه شدن و تغذیه پوست می شود. از دیگر تفاوت های این دو روش عدم استفاده از گرما در هیدرودرم می باشد که از تورم و التهاب پوست جلوگیری می کند. در کل هیدرو درم روش ملایم تر و بهتری نسبت به میکرودرم می باشد.
 
- خواص و مزایای هیدرودرم
یکی از برجسته ترین مزایای هیدرودرم آبرسانی به پوست می باشد. محلول اکسیژن و آب بکار رفته در این روش باعث می شود تا سلول های مرده روی  پوست از بین رفته و علاوه بر رفع خشکی پوست، پوست شما را مرطوب و شفاف می کند. همچنین مواد معدنی و مغذی و ویتامین های موجود در این محلول باعث تقویت و تغذیه پوست نیز خواهد شد. از دیگر مزایای این روش می توان رفع چین و چروک، جوانسازی پوست، کاهش بافت های ناهموار و نرمی و لطافت پوست را نام برد.
 
اگر به دنبال یک روش مطمئن و با عوارض کمتر جهت جوانسازی و آبرسانی پوست خود هستید ما هیدرودرم را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا قدرت تهاجمی این روش نسبت به مبکرودرم بسیار کمتر بوده و برای انواع پوست نیز مناسب می باشد. همچنین هزینه آن نیز بسته به پوست شما متفاوت و گاهی حتی پس از یک جلسه شما نتیجه مطلوب خود را بدست خواهید اورد.
 
منبع:
دسته بندی: کلینیک زیبایی
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :