ترندترین رنگ موهای سال

تاریخ درج: 1398/08/30
از انجایی که هر سال ترندهای جدیدی به دنیای مد معرفی می شوند رنگ موها نیز ازین قاعده مستثنا نبوده و دستوش تغییر می شوند. ما در این مقاله همراه شما هستیم تا ترندترین رنگ موهای سال را به شما معرفی کرده تا موهایی زیبا و خاص داشته باشید. 
 
1. سایه روشن
این مدل چیزی شبیه کانتورکردن صورت می باشد که دور صورت تیره تر از سایر قسمت ها کانتور می شود. سایه روشن یکی از ترندترین رنگ موهای سال می باشد که جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان می آورد برای دستیابی به این رنگ می بایست پیش آرایشگر ماهر و حرفه ای بروید.
 
2. آمبره
آمبره که از سال 2016 یک ترند محبوب و پررفدار محسوب می شود هنوز هم یکی از ترندترین رنگ موهای سال می باشد. رنگ مویی که در آن می توان رنگ های عسلی، کهربایی و هایلایت های قهوه ای روشن را که به صورت بالیاژ روی مو انجام می شود را مشاهده کرد. نکته مثبت این رنگ این است که ریشه مو تیره بوده و هرچه به ساقه نزدیک می شویم روشن تر می شود. بنابراین با هر بار رشد مو نیاز نیست نگران رنگ ریشه مو باشید و حتی نیازی نیست دائم آن را رنگ کنید.
 
3. رنگ موی پاستلی
رنگ موی پاستلی که شامل رنگ های هلویی، بنفش کمرنگ یا آبی و رنگ های کمرنگ می باشد طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این رنگ ها چهره شما را کاملا متفاوت نشان خواهد داد. اگر نمی خواهید تمام موهایتان را به این سبک رنگ کنید می توانید به صورت هایلایت رشته هایی از موهای تان را دکلره کرده و یکی از این رنگها را روی آن بگذارید. فراموش نکنید این رنگ ها فانتزی بوده و نیاز به تمدید و مراقبت دارند. 
 
4. رنگین کمان
رنگ موی رنگین کمانی ترکیبی از رنگ های پاستلی و فانتزی هستند با این تفاوت که این رنگ ها پررنگ تر و تیره تری نسبت به رنگهای پاستلی هستند. رنگ آبی تیره و صورتی تیره از جمله رنگهای محبوب این سری رنگهای فانتزی محسوب می شوند. رنگ های تیره این دسته برای هر پوستی نیز مناسب است. بنابراین همه می توانند این رنگها را امتحان کنند. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :