ترفندهای زیبایی چهره مردان

تاریخ درج: 1398/01/31
زمانی که صحبت از زیبایی به میان می آید کمتر کسی به زیبایی آقایان به ذهنش خطور می کند. ترفندهای زیبایی آقایان بسیار ساده بوده و با رعایت چند نکته ساده یم توانند به این مهم دست یابند. با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با این ترفندها آشنا کنیم.

1. شستشو روزانه صورت
از آنجا که در طول شب سلول های پوستی شروع به بازسازی کرده و سلول های مرده روی پوست باقی می مانند، بهتر است پس از بیدار شدن از خواب صورت خود را با یک پاک کننده غیر صابونی و مرطوب و با آب ولرم شسته و خشک نمایید. با این ترغند ساده پوستی سالم و عاری از سلول های چربی و مرده خواهید داشت.
 
2. استفاده از اسکراب
یکی از ترفندهای زیبایی چهره مردان استفاده از اسکراب می باشد. اسکراب سلول های مرده را از روی پوست برداشته و آن را نرم می کند. 
 
3. استفاده از مرطوب کننده پس از اصلاح
بخاطر داشته باشید پس از اصلاح برای زیبایی و جوانسازی پوست حتما از یک مرطوب کننده سبک استفاده نمایید. کپسول های ویتامین E و روغن آلوئه ورا بهترین انتخاب در این زمینه می باشند. در هنگام استفاده، زیر چشم را فراموش نکنید زیرا ترشح چربی در این قسمت کم بوده و پیری را زودتر نشان می دهد.
 
4. اصلاح با ژل یا کف
برای داشتن پوستی سالم و شاداب، در هنگام اصلاح از ژل یا کف استفاده کنید. زیرا پوست خشک بسرعت خراشیده و زخم می شود.
 
5. استفاده از افترشیو
یکی دیگر از ترفندهای زیبایی چهره مردان، استفاده از افترشیو پس از اصلاح می باشد. با این کار پوست جان تازه ای گرفته و جوان و شاداب خواهد ماند.
 
6. استفاده از ضد آفتاب
مصرف ضد آفتاب برای آقایان بسیار ضروری تر از خانم ها می باشد زیرا مردان بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه می گذرانند. بهترین کرم های ضد آفتاب برای مردان، کرمی حاوی مرطوب کننده با SPF 30 درصد می باشد. برای داشتن پوستی زیبا و جوان از این ترفند مهم غافل نشوید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :